کد خبر : 10539
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
167 views

همه به میدان آمدند؛

تجلی حضور مازندرانی‌ها در جشن چهل و چهارم انقلاب/گرمای بصیرت مردم یخ توطئه دشمنان را آب کرد

تجلی حضور مازندرانی‌ها در جشن چهل و چهارم انقلاب/گرمای بصیرت مردم یخ توطئه دشمنان را آب کرد
راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز در شهرهای مازندران با حضور پرنشاط دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها برگزار شد تا نسل سوم و چهارم انقلاب هم در شکوه این پیروزی سهیم شوند.


به گزارش تیتر شمال؛ یوم‌الله بیست و دوم بهمن، نقطۀ اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و بازتعریف حمایت 4 دهه از انقلاب اسلامی است. حضور حماسی و وحدت‌بخش مردم ایران در راهپیمایی باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر میهن اسلامی ایران برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان مایۀ نشاط و امید و برای دشمنان ‌این انقلاب مایۀ یأس و ناامیدی است.

در چهل و چهارمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم مازندران سرفرازتر از همیشه با تاکید بر حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی و شهدای گلگون کفن و با بهره‌مندی پیوسته از شمیم قدسی اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب و احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) و تبعیت از‌ ولی فقیه زمان، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مسیر استمرار این حرکت الهی حرکت خواهند کرد.

مردم انقلابی ایران، در ۴۴ سال گذشته، تحت هر شرایطی به خیابان‌ها آمده‌اند و وحدت و انسجام خود را در پاسداری از ارزش های انقلاب به رخ جهانیان کشیده‌اند.

مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در شهرهای مازندران از ساعت ۹:۳۰ صبح آغاز شد.

مردم استان مازندران در همه شهرها رفته رفته به خیابان‌ها آمده و می‌خواهند باردیگر پای عهدی که چهل و چهار سال پیش ایستادند را امضا کنند.

امروز جای جای دیار علویان همه متحد، یکصدا و همدل می آیند تا جشن تولد انقلاب را با همدیگر جشن بگیرند.

گذر ایام و تاریخ نشان دهنده گذشت ۴۴ سال از روزگاری است که مردم اراده و عزم خود را بکار بستند تا رژیم طاغوت را برچینند و خودشان آینده ساز کشورشان باشند کشوری که تحت شدیدترین اعمال نظرهای استعمارگران بود و اراده‌ای از خود نداشت.

اراده و عزم ملی مردمان سال ۵٧ موجب شد دست غارتگر دشمنان از دامان ایران پاک قطع شده و ایران و ایرانی که ید طولایی در تاریخ دارند بر روی پای خود ایستاده و تاریخ ساز شوند.

امروز مردم آمده‌اند تا ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های انقلاب، بر تداوم راه سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم تاکید کنند و با در دست داشتن پرچم‌های سه رنگ ایران و تصاویر شهدا، بار دیگر ‌اعلام کردند که دشمنان و توطئه‌گران با جنگ‌های، فرهنگی، نظامی و اقتصادی نخواهند توانست خللی در اراده پولادین مردم ایران ایجاد کنند.

۲۲ بهمن ماه، یوم الله، یوم الله»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «مرگ بر آمریکا» و … همه از شعارهایی است که در جشن بزرگ انقلاب سر داده می‌شود.

مردم مازندران همچنین با سر دادن شعارهای «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی»، «نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی» بار دیگر با آرمان‌های امام و انقلاب و شهدا تجدید پیمان کردند و نشان دادند که با گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، همچنان بر عهد خود پا برجا هستند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن مازندران با سردادن شعارهای درود بر خمینی سلام بر شهیدان، امروز روز آزادی است جای شهدا خالی است، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم، ملت ما بیدار است از آمریکا بیزار است، راه نجات کشور راه ولایت بود و 22 بهمن ماه روز شکست دشمن، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بار دیگر حماسه بی‌نظیر را به رخ جهانیان کشاندند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.