کد خبر : 10685
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
111 views

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد:

سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر در مازندارن برگزار می‌شود

سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر در مازندارن برگزار می‌شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر در مازندارن خبر داد و گفت: تالار سلمان هراتی از تاریخ ۲۸ تا ۳۰ بهمن، میزبان علاقمندان است.


به گزارش تیترشمال؛  حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در جمع خبرنگاران از برگزاری سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر در مازندارن خبر داد.

وی با اعلام این خبر، افزود: این جشنواره با همکاری انجمن موسیقی مازندران و مشارکت موسسه فرهنگی هنری هنر هزاره آوا نو، از تاریخ ۲۸ تا ۳۰ بهمن سال جاری، در محل تالار سلمان هراتی ساری برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه در این جشنواره ۸ گروه موسیقی حضور دارند؛ خاطرنشان کرد: مطابق برنامه‌ریزی انجام گرفته قرار است هر روز ۳ گروه در سه سانس در ساعت های ۱۶:۳۰، ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ هر کدام به مدت یک ساعت به اجرای قطعه‌های موسیقی بپردازند.

جوادی ادامه داد: این اجراها تا روز پایانی ادامه می‌یابد و در آیین اختتامیه از هنرمندان و تلاشگران عرصه موسیقی استان تجلیل بعمل می‌آید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران، متذکر شد: آیین اختتامیه سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر در مازندران، روز یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ در سالن سلمان هراتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.