کد خبر : 10664
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
221 views

اعلام برگزیدگان در ایستگاه پایانی؛

کسب رتبه دوم مدیرمسئول تیترشمال در جشنواره ملی جوانی جمعیت+ اسامی برگزیدگان

کسب رتبه دوم مدیرمسئول تیترشمال در جشنواره ملی جوانی جمعیت+ اسامی برگزیدگان
جشنواره ملی جوانی جمعیت در حالی امروز با معرفی برگزیدگان خود به ایستگاه پایانی خود رسید که مجتبی قربانی خبرنگار مازندرانی و مدیرمسئول سایت تیترشمال توانست حائز رتبه دوم بخش تیتر این جشنواره شود.

ط



به گزارش تیترشمال؛  پیش از ظهر امروز، مراسم اختتامیه جشنواره ملی جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی مازندران در محل دانشگاه پیامبر اعظم ساری برگزار شد.

این مراسم با حضور دکتر صادقیان مشاور فرهنگی وزیر بهداشت، دکتر غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی و نیز برگزیدگان جشنواره همراه بود.بنا به اعلام دبیرخانه جشنواره ملی فرهنگی هنری جوانی جمعیت مستقر در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران از زمان اعلام فراخوان جشنواره ۳۱۰ اثر در قالب های مختلف به دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد ۲۲۰ اثر به بخش داوری راه یافتند و در نهایت ۱۵ اثر از نظر هیات داوران به عنوان آثار برگزیده معرفی و در مراسم امروز با اهدای لوح و جوایزی از آن‌ها قدردانی شد.

نکته حائز اهمیت در این جشنواره ارسال  ۷۰ درصدی آثار سایر استان‌های کشور به دبیرخانه جشنواره بود.

بنا بر اعلام هیات داوران برگزیدگان بخش‌های پنج‌گانه این جشنواره به شرح ذیل است:


تیتر و جملات تاثیرگذار 
در این بخش، حسین احمدی از ساری با تیتر ” سالمندی بیخ گوش جمعیت/ پای جمعیت لنگ می زند ” حائز رتبه اول شد و مجتبی قربانی از پایگاه خبری بلاغ مازندران با تیتر “ زور نوزادها به موسفیدها نمی رسد” و راحله زعفریان از بابلسر برای تیتر ” گرد پیری بر پیشانی جمعیت/ مادربودن زیباترین شادی دنیاست” به ترتیب رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.
همچنین تیتر “لذتی بالاتر از پدر و مادر شدن نیست؛ امتحان کنید– فرزندان؛ ثروت پایداری بین نسلی برای همه و راز جاودانگی شما– فرزندآوری، اقتدار ملی؛ رونق اقتصادی از پیمان پرویزراد از تهران به عنوان اثر قابل تقدیر در این بخش انتخاب شد.
داستان و فیلمنامه کوتاه
در این بخش، کبری ساعی نیک از تبریز برای داستان دیوار برفی، مجتبی بنی اسدی از استان فارس برای داستان عقب مانده ذهنی و طاها دولت آبادی از تهران برای داستان گفت و شنود به ترتب عناوین اول تا سوم این بخش را از آن خود کردند.
همچنین در این بخش وحید حاج سعیدی از ساری برای داستان های سرای سالمندی و معدن ۱۱۲ شایسته تقدیر انتخاب شد.بخش پوستر و طراحی گرافیک 
در این بخش، یلدا هاشمی از استان تهران برای اثر کاهش جمعیت انسان افزایش جمعیت ربات ، محمدجواد پرداخته از گیلان با اثر روشنی دیدگان و امیر استادیان ساوری از ساری با اثر ۱۵۰ میلیونی به ترتیب عناوین اول تا سوم این بخش را از آن خود کردند.پیشنهادات برتر 
در این بخش، سید داود نورانی از ساری برای پیشنهاد ارتقای سلامت روان در جهت پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت ، مرتضی کهن سال از بهشهر برای پیشنهاد راهکارهای افزایش جمعیت جوان جامعه و علی البرزی از تهران برای پیشنهاد ضرورت داشتن پیوست رسانه ای در موضوعات جمعیتی حائز رتبه های اول تا سوم این بخش شدند.

انیمیشن، موشن و کلیپ
در این بخش، احمد رضایی آدیانی از اصفهان برای فیلم کوتاه وحید پسری که از تنهایی به خرگوش اوقات تنهاییش پناه می برد، علیرضا توقیری از همدان برای فیلم کوتاه کودکان به تنهایی عادت ندارند و مسلم آقاکوچکزاده از کرج برای فیلم کوتاه غرقاب از سوی داوران به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم این بخش معرفی شدند.

گفتنی است قرارگاه سلامت و جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی مازندران نخستین جشنواره ملی فرهنگی هنری جوانی جمعیت با اهداف ترویج فرهنگ ازدواج و فرزندآوری، آگاه سازی جامعه از مزایای جوانی جمعیت و چالش ها و تهدیدات سالخـوردگی جمعیت کشور در پنج محور پوستـر و طـراحـی گرافیک- انیـمیشن، موشـن و کلـیپ -داستـان کوتـاه و فیلم نامـه – پیشنهادات و نظرات کاربردی و تیتر و جملات کوتاه تاثیرگذار برگزار کرد.

شایان ذکر است مجتبی قربانی خبرنگار مازندرانی و مدیرمسئول سایت تیترشمال تاکنون موفق به کسب 10 رتبه در جشنواره‌های استانی، 4 ررتبه در جشنواره‌های منطقه‌ای، چهار رتبه در جشنواره‌های ملی و یک رتبه در جشنواره بین‌المللی حوزه رسانه شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.