کد خبر : 18534
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
123 views

خبرنگار مازندرانی برگزیده جشنواره کتابخوان و رسانه شد

خبرنگار مازندرانی برگزیده جشنواره کتابخوان و رسانه شد
مجتبی قربانی خبرنگار استان مازندران، برگزیده دومین جشنواره ملی کتابخوان و رسانه شد.

به گزارش تیتر شمال؛ آئین اختتامیه دومین جشنواره ملی کتابخوان و رسانه با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز در محل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار شد.

مجتبی قربانی خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ مازندران با اثر «ملاقاتی با یار مهربان؛ قامت این دوستی بلندتر از دیوارهای زندان است» توانست در بخش تیتر حائز رتبه دوم این جشنواره شود.

دومین جشنواره کتابخوان و رسانه، در حوزه خبرگزاری‌ها و مطبوعات در ۱۱ محور گزارش، خبر، تیتر، یادداشت، مقاله، گفتگو و میزگرد، روایت، داستان کوتاه در قالب متن و چندرسانه‌ای، عکس (گزارش تصویری، تک‌عکس و…) و گرافیک (اینفوگرافیک، پوستر، کاریکاتور و…) در قالب صوت و تصویر، برگزار شد که هر بخش دارای دو برگزیده بود.

گفتنی است، مجتبی قربانی پیش از این نیز در نخستین جشنواره کتابخوان و رسانه موفق شده بود رتبه دوم بخش گفتگو را با اثر «حسین‌آباد هر روز عشق ورق می‌زند» را از آنِ خود کند.

قربانی مدیرمسئول پایگاه خبری تیترشمال و مازنداصناف و خبرنگار پایگاه خبری بلاغ تاکنون حایز رتبه در جشنواره استانی، ۶ جشنواره منطقه‌ای و نیز ۶ جشنواره ملی شده است.
شایان ذکر است ای فعال رسانه‌ای استان مازندران برای پنجمین سال متوالی است که موفق به کسب رتبه ملی در جشنواره‌های رسانه‌ای کشور می‌شود.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.