کد خبر : 10699
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹
129 views

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد:

اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای مازندران/مسافران به شمال سفر نکنند

اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای مازندران/مسافران به شمال سفر نکنند
رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان مازندران گفت: هم اکنون تردد در محور‌های چالوس، هراز، سوادکوه و آزادراه تهران – شمال (رفت و برگشت) روان است.


به گزارش تیتر شمال؛ محسن هاشمی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: محور کندوان که دیروز به علت سقوط بهمن بسته شده بود دیشب با تلاش نیرو‌های راهداری بازگشایی شد.

وی از مردم و مسافران خواست به علت لغزنده بودن سطح جاده‌ها و احتمال ریزش سنگ و سقوط بهمن، از سفر به شمال و تردد در محور‌های شمالی خودداری کنند.

به گفته رییس مرکز مدیریت راه‌های استان؛ به منظور تسهیل در آمدو شد محور‌های شمالی، محدودیت‌های ترافیکی تا یکشنبه ۳۰ بهمن در محور‌های ارتباطی مازندران اعمال می‌شود.

بر این اساس؛ تردد موتور سیکلت از روز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح یکشنبه ۳۰ بهمن در محور‌های کرج – چالوس، هراز، و سوادکوه ممنوع است.

البته تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محور کندوان:
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز پنجشنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ امروز از آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

همچنین تردد انواع وسیله نقلیه سنگین از جمله تریلر، کامیون و کامیونت به استثناء حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

محور هراز:
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز‌های جمعه و شنبه ۲۸ و ۲۹ بهمن از رودهن به سمت آمل ممنوع و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ این دو روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود.

در این گزارش با اعلام ممنوعیت تردد کلیه تریلر‌ها کماکان در این محور، اعلام شد؛ تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های جمعه، شنبه و یکشنبه ۲۸، ۲۹ و ۳۰ بهمن از محور هراز ممنوع است.

محور سوادکوه:
در محور سوادکوه هم، تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های جمعه و شنبه ۲۸ و ۲۹ بهمن ممنوع اعلام شد.

یادآور می‌شود؛ اجرای محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.