کد خبر : 10706
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹
122 views

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران تاکید کرد:

ضرورت ساماندهی نمازخانه‌های بین‌راهی مازندران با نظارت فرمانداران

ضرورت ساماندهی نمازخانه‌های بین‌راهی مازندران با نظارت فرمانداران
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران بر ضرورت ساماندهی نمازخانه‌های بین‌راهی و اقامتگاه‌های گردشگری استان با نظارت فرمانداران استان تاکید کرد.


به گزارش تیتر شمال؛ روح‌الله سلگی در چهارمین جلسه فصلی شورای اقامه نماز مازندران اظهار کرد: با گسترش فرهنگ نماز آسیب‌های اجتماعی کاهش و پیشرفت معنوی جامعه حاصل خواهد شد.

وی در این جلسه که مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان حضور داشتند با اشاره به کارنامه درخشان شورای اقامه نماز مازندران خواستار تقویت برنامه‌های توسعه این شورا برای ترویج و گسترش فرهنگ نماز شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به در پیش بودن مسافرت‌های نوروزی بر ضرورت ساماندهی نمازخانه‌های بین‌راهی و اقامتگاه‌های گردشگری استان با نظارت فرمانداران استان تاکید کرد.

سلگی از اختصاص هزار و ۴۵۰ کلاس درس مدارس در ۱۹۰ آموزشگاه مازندران برای اسکان مسافران فرهنگی در تعطیلات نوروز امسال خبر داد و افزود: آموزش و پرورش باید در زمینه تجهیز و ساماندهی نمازخانه‌های این مدارس اقدام کند.

وی با اشاره به اهمیت بازگشایی مساجد درون شهری و برون شهری استان برای ترویج فرهنگ معنوی نماز مسؤولیت فرمانداران و اداره‌کل گردشگری را در این ارتباط با اهمیت دانست.

همچنین در این جلسه حجت‌الاسلام ابراهیمی رئیس ستاد اقامه نماز مازندران در گزارشی اهم اقدامات و فعالیت‌های این ستاد و نیز آخرین وضعیت ساماندهی نمازخانه‌های استان را تشریح کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.