کد خبر : 10717
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
132 views

فرمانده سپاه کربلا خبر داد:

ثبت‌نام ۱۳ هزار مازندرانی برای راهیان نور/دستگاه‌های اجرایی همکاری کنند

ثبت‌نام ۱۳ هزار مازندرانی برای راهیان نور/دستگاه‌های اجرایی همکاری کنند
فرمانده سپاه کربلا از ثبت‌نام ۱۳ هزار داوطلب برای اعزام به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در قالب کاروان راهیان نور خبر داد.


به گزارش تیترشمال؛  سردار سیاوش مسلمی در پنجمین نشست شورای هماهنگی حفظ اثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان که در استانداری مازندران برگزار شد اظهار کرد: کاروان‌های راهیان نور داروی شفا بخش برای نسل‌هایی که دشمن برای آنان خواب‌های بدی دیده خواهد بود.

وی با اشاره به ثبت نام ۱۳ هزار داوطلب برای اعزام به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در قالب کاروان راهیان نور، تصریح کرد:همه دستگاه‌ها در اجرای این کار فرهنگی بزرگ همکاری کنند.

استاندار مازندران نیز در این نشست با بیان این که اعزام کاروان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس موجب می‌شود تا چالش‌های اجتماعی و امنیتی هزینه‌ای برای نظام جمهوری اسلامی نداشته باشد، اعزام راهیان نور را نماد بزرگ فرهنگی برای نسل‌های سوم و چهارم انقلاب و حتی برای احاد مردم دانست.

حسینی پور  با اشاره به اینکه جامعه مردمی تا کنون وفاداری خود از ارزش‌های دفاع مقدس را ثابت کرده افزود:مردم فهیم استان در تشیع جنازه‌ی شهدای دفاع مقدس با حضور گسترده و احساس مسئولیتی که در گفتار و رفتار خود نشان میدهند این مهم را به رخ دشمنان نظام کشیده اند.

وی از رسانه استانی خواست، در خصوص مستند سازی بصورت حرفه ایی و همچنین پوشش خبری این کار بزرگ، بیش از پیش تلاش و همکاری کند.

سردار ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران نیز با قدردانی از برخی دستگاه‌ها در ارائه خدمات و همکاری در این حرکت فرهنگی افزود: مازندران همیشه در حفظ ارزش‌های دفاع مقدس پیشگام بوده و جایگاه خوبی در کشور داشته است که منهای این اعزام‌ها در تهیه کتب مربوط به دوران دفاع مقدس جایگاه برتر کشوری را دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.