کد خبر : 10744
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
196 views

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

جشنواره موسیقی فجر با اجرای گروه خونش در مازندران آغاز شد

جشنواره موسیقی فجر با اجرای گروه خونش در مازندران آغاز شد
سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در مازندران از عصر امروز جمعه با اجرای گروه موسیقی «خونش» به سرپرستی علی عباسی در ساری کار خود را آغاز کرده است.


به گزارش تیترشمال؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از حضور هشت گروه در سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در مازندران خبرداد و گفت :این جشنواره از تاریخ ۲۸ تا ۳۰ بهمن سال جاری، در محل تالار سلمان هراتی ساری برگزار شود.

حسین جوادی ادامه داد : مطابق برنامه‌ریزی انجام گرفته در هر روز سه گروه در سه سانس در ساعت‌های ۱۶:۳۰، ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ هرکدام به مدت یک ساعت به اجرای قطعه‌های موسیقی می پردازند.

وی اضافه کرد: این اجراها تا روز پایانی جشنواره ادامه دارد و در آیین اختتامیه از هنرمندان و تلاشگران عرصه موسیقی استان تجلیل می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: گروه‌های موسیقی «خونش »به سرپرستی علی عباسی، «سوته تلار »به سرپرستی اصغر معصومی، «مازرونی حال »به سرپرستی جمال محمدی امروز در روز نخست برگزاری جشنواره اجراهای خود را انجام می دهند.

جوادی افزود : «اساره شو» به سرپرستی کریم کمال فر، «کوکری» به سرپرستی سید عباد محمدی ، «روجین» سیده نرگس محمدی اجراهای روز دوم این جشنواره هستند و در روز سوم گروه های موسیقی «اسفندیار» به سرپرستی حسن اسفندیار و «مشتاق» به سرپرستی محمدرضا اسحاقی هنر خود را به نمایش خواهند گذاشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.