کد خبر : 10720
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
110 views

نماینده ولی فقیه در مازندران:

مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دنیا را مبهوت کردند/ فرهنگ دینداری و انقلاب اسلامی در میان ملت زنده است

مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دنیا را مبهوت کردند/ فرهنگ دینداری و انقلاب اسلامی در میان ملت زنده است
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه روز ۲۲ بهمن امسال مردم ما گل کاشتند، گفت: مردم ما دنیا را مبهوت کرده و مستکبران را به خشم و غیض درآوردند.


به گزارش تیترشمال؛  آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری، با گرامیداشت روز بزرگ بعثت، اظهار کرد: خداوند را شاکریم که ما را به ایمان هدایت کرد،اگر به ذهنمان بیاید که چقدر تهدید و فشار تحمل کردیم و شهید داده‌ایم پس بر خدا و دین اسلام منت داریم، اینطور نیست، این سختی‌ها و فداکاری‌ها برای دین خدا توفیق خداست.

وی ضمن گرامیداشت شهید حجت الاسلام محلاتی و روز روحانیت و دفاع‌مقدس، افزود: نقش روحانیت در دفاع‌مقدس از نقش هر صنفی پر رنگتر بود، روحانیت هم وظیفه سازمانی خود یعنی تبلیغ را انجام داد و هم نقش جهاد نظامی در میدان رزم را، در کشور بیش از ۴ هزار شهید روحانی داریم و مازندران ما ۴۰۰ شهید روحانی را در دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است.
نماینده ولی فقیه در مازندران، خاطرنشان کرد: جانباز شهید هادی کاظمی که بعد از تحمل ۲۰سال سختی از دنیا رفت که سه دختر خردسال هم دارد، گفته شده این جانباز بسیار فداکار و مخلص بوده است، حقش جانبازی ۷۰ درصد بوده اما حالا ممکن است در قضاوت کمیسیون‌ها اشتباه صورت گرفته باشد، بنده به همین مناسبت تذکر و توجه می‌دهم که کمیسیون‌ها حق و حقوق جانبازان را کم نگذارند و خیلی سخت نگیرند در عین حالی که جلوی سوءاستفاده‌ها نیز باید گرفته شود.
آیت‌الله لایینی ادامه داد:همچنین یاد و خاطره پدر و مادر بزرگوار شهید حاج شیخ حسین زارعی که زمین خود را برای اجرای فتوای تاریخی امام در اعدام سلمان رشدی به عنوان پاداش قرار داد گرامی می داریم؛چرا که چنین اقدامی بی‌نظیر بوده در ایران و از این خانواده تقدیر و تشکر کرد.
وی تصریح کرد: روز ۲۲ بهمن امسال شما مردم گل کاشتید دنیا را مبهوت و مستکبران را به خشم و غیض درآوردید، امام زمان (عج) را خشنود کردید و نشانه اش این است که نائبش مقام معظم رهبری از شما چنان تجلیل کردند که به ملت ایران اظهار تعظیم داشتند، این راهپیمایی شما مهم بوده است.
نماینده ولی فقیه در مازندران، عنوان کرد: در مازندران جمعیت حاضر در راهپیمایی نسبت به دوران قبل از کرونا ۳۰ درصد بیشتر بود یا در کردستان ۱۰۰ درصد، که این نشانه هوشیاری و بیداری ملت است.
آیت‌الله لایینی تاکید کرد: پیام ۲۲ بهمن پیام بسیار مهمی است و آن این است که فرهنگ دین و دینداری و انقلاب اسلامی در این مردم زنده و پویاست؛ این فرهنگ که مولود بعثت است ان شاءالله باحضور معنوی‌اش و با صدورش ما شاهد فروپاشی نظام سلطه استکبار جهانی خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.