کد خبر : 10841
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
137 views

فرمانده انتظامی مازندران:

کلاهبردار هزار میلیاردی در مازندران دستگیر شد/اخاذی از 300 شهروند به بهانه ساخت مسکن

کلاهبردار هزار میلیاردی در مازندران دستگیر شد/اخاذی از 300 شهروند به بهانه ساخت مسکن
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری فردی که به بهانه ساخت مسکن از 300 شهروند یک هزار میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.


به گزارش تیترشمال؛ سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری فردی که به بهانه ساخت مسکن از 300 شهروند یک هزار میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

وی درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی مرجوعه‌ای قضائی از استان اصفهان و شکایت تعدادی از شهروندان در شهرستان محمودآباد مبنی بر کلاهبرداری از آن‌ها با عنوان ساخت مسکن؛ بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی محمود آباد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران، خاطرنشان کرد: با اقدامات فنی و تحقیقات به عمل آمده مشخص شد، متهم که از چندین نفر از شهروندان اصفهانی کلاهبرداری کرده بود  در این استان نیز خود را به عنوان یکی از سازندگان مسکن  معرفی و از آن طریق از مردم این استان نیز کلاهبرداری کرد.

میرزایی، ادامه داد: در ادامه رسیدگی به پرونده ماموران پلیس امنیت عمومی این استان با همکاری ماموران پلیس آگاهی اصفهان با تلاش شبانه روزی مخفیگاه متهم را در شهرستان محمودآباد شناسایی کردند.

وی در ادامه از دستگیری متهم در عملیاتی غافلگیرانه خبر داد و عنوان کرد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به کلاهبرداری یک هزار میلیارد ریالی از ۳۰۰ شهروند در استان های مازندران و اصفهان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی مازندران، به شهروندان توصیه کرد:  برای خرید و فروش خانه و زمین نسبت به استعلام از مبادی مربوطه و دستگاه های مسئول اقدام کنند تا شاهد بروز چنین کلاهبرداری هایی در این خصوص نباشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.