کد خبر : 10903
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
140 views

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خبر داد

توزیع 600 تن پرتقال و سیب تنظیم بازاری در مازندران/ نظارت‌ها بر بازار شب عید تشدید می‌شود

توزیع 600 تن پرتقال و سیب تنظیم بازاری در مازندران/ نظارت‌ها بر بازار شب عید تشدید می‌شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه با هرگونه اختلال در بازار نظیر گران‌فروشی و کم‌فروشی برخورد قاطع و جدی خواهند کرد؛ گفت: 250 تن پرتقال و 350 تن سیب برای تنظیم بازار میوه شب عید با قیمت مصوب در سطح استان توزیع می‌شود.


به گزارش تیترشمال؛  حسن عنایتی کلیجی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی کامل جهاد کشاورزی مازندران برای تامین اقلام اساسی و نظارت بر بازار شب عید و ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: همه اقلام اساسی مورد نیاز مردم از قبیل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، شکر و خرما به میزان کافی در استان ذخیره سازی شده که با قیمت مصوب در سطح استان عرضه می شود.

وی به آمادگی استان برای پذیرایی از مهمانان نوروزی اشاره کرد و افزود: همه همکاران جهاد کشاورزی در شهرستان‌ها با رصد و پایش بازار و تشدید نظارت‌ها کام مردم را در ایام عید و ماه مبارک رمضان شیرین خواهند کرد و با هرگونه اختلال در بازار نظیر گران‌فروشی و کم‌فروشی برخورد قاطع و جدی خواهند کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران همچنین از توزیع 250 تن پرتقال و 350 تن سیب برای تنظیم بازار میوه شب عید استان خبر داد و گفت: این میوه‌ها با قیمت مصوب در سراسر استان توزیع خواهد شد.

عنایتی از مردم خواست هرگونه موارد تخلف در حوزه تنظیم بازار را با شماره 124 مطرح نمایند تا در اسرع‌وقت مورد پیگیری و برخورد قانونی قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.