کد خبر : 10937
تاریخ انتشار : شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
100 views

آمادگی کامل ساری برای میزبانی از مهمانان نوروزی/ پاک‌سازی معابر و خیابان‌های اصلی شهری و روستایی در حال انجام است

آمادگی کامل ساری برای میزبانی از مهمانان نوروزی/ پاک‌سازی معابر و خیابان‌های اصلی شهری و روستایی در حال انجام است
فرماندار ساری با اشاره به آمادگی کامل ساری برای پذیرایی از مهمانان نوروزی، گفت: بحث پاک‌سازی معابر، اماکن پرتردد و خیابان‌های مرکز استان درحال انجام است.


به گزارش تیترشمال؛ محمدعلی نوبخت فرماندار ساری در حاشیه بازدید از مراکز جمع‌آوری زباله مرکز مازندران، اظهار کرد: درپی ابلاغ شیوه‌نامه پاک‌سازی معابر، سواحل و رودخانه‌ها از زباله و نخاله با دستور استاندار مازندران شهرستان‌ساری هم عملیات پاک‌سازی معابر و خیابان‌های اصلی پرتردد و زیباسازی محیط‌های روستایی با همت شهرداران، بخشداران، دهیاران و حوزه‌های راهداری درحال انجام است.

وی با اشاره به اینکه ستاد خدمات سفر نوروزی و ستاد پاک‌سازی در مرکز مازندران شکل گرفته است، گفت: با برنامه‌ریزی مدون و ایجاد تیم‌های جهادی در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاکسازی معابر و خیابان‌های اصلی و پرتردد و زیباسازی‌های محیطی و منظرآرایی درحال انجام است.

فرماندار ساری با تشکر ویژه از دهیاران و بخش‌های ۶ گانه مرکز استان، بیان کرد: امیدواریم تمام ظرفیت‌ها را در حوزه‌های گردشگری و تفریحی را با ایجاد تمهیدات و شرایط خوب فضای پرنشاط و شادی را برای هموطنان آماده کنیم.

نوبخت با اعلام اینکه شهرستان ساری آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است، تصریح کرد: برخی این همه تلاش و کوشش در حوزه شهرداری، دهیاری و بخشداری را ندیدند و با نگاه مغرضانه به مساله نگاه کردند بدانند شهرستان ساری با ۵۰۴ هزار و ۲۹۸ نفر جمعیت به‌عنوان مرکز استان از نخبگان و علما و بزرگان خوبی برخوردار است که با وحدت و همدلی که بین شوراهای شهرستان همه آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.
وی گفت: کسانی که به مرکز استان حسادت می‌ورزند و این پویایی و شکوفایی مرکز استان با همدلی و وحدتی که بین همه حوزه‌ها شکل گرفته نمی‌توانند ببینند بدانند ساری آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.