کد خبر : 10998
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۱۴
122 views

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری:

تخصیص اعتبارات مناسب زیرساختی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲/ سهم قابل توجهی از اعتبارات تجهیزاتی به دانشگاه‌های شاخص مازندران اختصاص می‌یابد

تخصیص اعتبارات مناسب زیرساختی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲/ سهم قابل توجهی از اعتبارات تجهیزاتی به دانشگاه‌های شاخص مازندران اختصاص می‌یابد
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه دولت اعتبارات مناسبی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در قالب بسته‌های تجهیزاتی برای حل مشکلات زیرساختی دانشگاه‌ها در نظر گرفته است؛ گفت: سهم قابل توجهی از اعتبارات تجهیزاتی به دانشگاه‌های شاخص مازندران اختصاص می‌یابد.


به گزارش تیتر شمال؛ محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز چهارشنبه در حاشیه دیدار با روسای دانشگاه‌های مازندران در ساری در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: دولت اعتبارات مناسبی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در قالب بسته‌های تجهیزاتی برای حل مشکلات زیرساختی دانشگاه‌ها در نظر گرفته است.

وی افزود: با تصویب این لایحه و بودجه پیشنهادی شاهد جهش خوبی در توسعه علمی دانشگاه‌ها خواهیم بود و اعتبارات تجهیزاتی بعد از تصویب به سرعت به دانشگاه‌ها تزریق می‌شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، خاطرنشان کرد:  سه درصد بودجه دانشگاه‌های کشور اکنون به بخش فرهنگی اختصاص داده می‌شود که در بودجه سال این میزان پنج درصد خواهد بود.

زلفی گل، ادامه داد: افزایش امکانات رفاهی برای پر کردن اوقات فراغت دانشجویان و تقویت تشکل‌های دانشجویی برای سال آینده بیشتر مورد توجه خواهد بود.

وی تعامل دانشگاه‌های مازندران با وزارت علوم را مطلوب دانست و گفت: با توجه به تراکم بالای دانشجو در مازندران رفع مشکلات زیرساختی دانشگاه‌های این استان بررسی می‌شود و سهم قابل توجهی از اعتبارات تجهیزاتی به دانشگاه‌های شاخص مازندران اختصاص می‌یابد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، تصریح کرد: توسعه دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای در دستور کار است و در دور دوم سفر رئیس جمهور به مازندران اعتبارات ویژه به مازندران در این خصوص تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.