کد خبر : 11115
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
118 views

دیر تعاون روستایی مازندران اعلام کرد:

ذخیره‌سازی ۱۶۰ تن سیب در مازندران/۳۵۵ تن مرغ منجمد توزیع می‌شود

ذخیره‌سازی ۱۶۰ تن سیب در مازندران/۳۵۵ تن مرغ منجمد توزیع می‌شود
مدیر تعاون روستایی مازندران گفت: ۱۶۰ تن سیب در انبارهای استان ذخیره شده و در روزهای آینده همه ۴۰۰ تن سیب مورد نیاز استان تامین می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ علی ایمانی مدیر تعاون روستایی مازندران در جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان اظهار کرد: ۱۶۰ تن سیب در انبارهای استان ذخیره شده و در روزهای آینده همه ۴۰۰ تن سیب مورد نیاز استان تامین خواهد شد.

وی ادامه داد: امکان توزیع مستقیم میوه سیب و پرتقال در همه شهرها و روستاهای بزرگ استان وجود دارد.

مدیر تعاون روستایی مازندران از مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها خواست هماهنگی لازم را برای عرضه مستقیم میوه در روزهای پایانی سال انجام دهند.

وی اظهار کرد: از ۲۰ اسفندماه حمل میوه به شهرستان‌ها انجام و از ۲۳ اسفند توزیع میوه انجام می‌شود.

*توزیع ۳۵۵ تن مرغ منجمد در مازندران

حسن عنایتی کلیجی رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز با تقدیر از زحمات همه مدیران و همکاران جهاد کشاورزی در کنترل و تنظیم بازار استان، گفت: شرایط استاندارد بهداشتی مرغ‌ها و گوشت‌های منجمد کاملا رعایت شده و مورد تایید دامپزشکی است.

وی با اشاره به اینکه لازم است تمامی سهمیه ۶۵۰ تنی سیب و پرتقال شب عید تامین و به موقع در اختیار مردم قرار گیرد، اظهار کرد: با تلاش همکاران جهاد کشاورزی در ستاد و شهرستان‌ها، نتایج خوبی حاصل شد و بازار پایدار و آرام است و التهابی در بازار نداریم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: جهاد کشاورزی متولی تامین و تولید است و در این زمینه تولیدات خوبی انجام شد و توزیع کالا هم مناسب است.

وی از مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها خواست هرروزه در بازار حضور داشته باشند و قیمت‌ها و موجودی اقلام را نظارت و پایش کنند.

عنایتی از توزیع ۳۵۵ تن مرغ منجمد تاکنون در استان خبر داد و گفت: گوشت قرمز گرم در استان توزیع شود تا تعادل قیمت‌ها را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.