کد خبر : 11128
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
116 views

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی مازندران خبر داد:

آمادگی ۶ هزار تاسیسات گردشگری برای اسکان مسافران نوروزی

آمادگی ۶ هزار تاسیسات گردشگری برای اسکان مسافران نوروزی
مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از آمادگی ۶ هزار تاسیسات گردشگری استان برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد.


به گزارش تیترشمال؛ صادق برزگر مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، در گفت‌وگو با خبرنگار ما از آمادگی ۵هزار و ۹۱۴ تاسیسات گردشگری مازندران برای اسکان مسافران و گردشگران در نوروز ۱۴۰۲خبر داد.

وی بابیان اینکه، پیش‌بینی می‌شود مسافران در نوروز ۱۴۰۲ به استان مازندران، افزایش یابد تمامی هتل ها ،مراکز اقامتی ،خانه مسافر ،مراکز بوم‌گردی، تاسیسات ساحلی، واحد‌های پذیراهی بین‌راهی و منطقه نمونه گردشگری و….. آماده پذیرش مسافران و گردشگران در نوروز ۱۴۰۲ هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، خاطرشنان کرد: تعدادیک میلیون و ۲۵۳هزار و ۱۴۸ نفر شب مسافر در این مراکز و تاسیسات گردشگری می‌توانند اقامت داشته باشند چنانچه هر مشکلی در این خصوص برای مهمانان نوروزی در این استان به وجود آید همکاران ما در دبیرخانه ستاد تسهیلات سفر به‌صورت شبانه روز پاسخگو بوده ، تمام تلاش خود را جهت رفاه حال این عزیزان خواهند کرد.

برزگر تصریح کرد: تمامی تاسیسات و مراکز گردشگری زیر مجموعه این اداره‌کل بایستی در رفا حال گردشگران با توجه به مهمان نواز بودن این استان در اسکان و خدمات رسانی هر چه بهتر مسافران به طور جدی در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.