کد خبر : 11156
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
107 views

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی مازندران:

۶۲۴ فعال اقتصادی در انتخابات اتاق بازرگانی مازندران واجد رای دادن بودند/ اعلام نتایج

۶۲۴ فعال اقتصادی در انتخابات اتاق بازرگانی مازندران واجد رای دادن بودند/ اعلام نتایج
فکری، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی مازندران شمار واجدان شرایط در انتخابات این دوره اتاق استان را ۶۲۴ فعال اقتصادی ذکر کرد.


به گزارش تیترشمال؛ محمد کریم فکوری با اظهار این که ۳۰ نفر برای دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی در استان داوطلب شده بودند، افزود: ۶۲۴ فعال اقتصادی واجد شرایط رای دادن در انتخابات بودند.

وی با عنوان این که انتخابات به صورت نیمه رایانه ای و هوشمند برگزار شد، گفت: شاهد مشارکت خوب فعالان اقتصادی در این دوره بودیم.

به گزارش بازار، در این انتخابات در گروه بازرگانی فریدون حاجی بابایی با ۲۶۸ رأی، رضا رستمی با ۲۶۱ رأی، حسن جاهد با ۲۵۴ رأی، سید اسماعیل یزدان پناه با ۲۵۲ رأی و علی تقی پور با ۲۴۹ رأی بیشترین آرای این گروه را کسب کردند.

در گروه صنعت، عبدالله مهاجر دارابی با ۲۹۹ رأی، محمد چلنگری جویباری با ۲۷۴ رأی، رضا احمدی با ۲۷۰ رأی، صابر حسین پور بهنمیری با ۲۵۶ رأی، و محمد کابلی با ۲۵۲ رأی ودر گروه معدن غلام عسگر بهزاد با ۲۶۶ رأی و امیرحسین یحیی پور با ۲۴۵ رأی بیشترین آرا را به دست آوردند.

در گروه کشاوررزی نیز امیر میران آملی با ۲۶۹ رأی، سعید باقری مرمتی با ۲۵۴ رأی و موسی آقایی با ۲۴۴ رأی حائز اکثریت آرا شدند.

منبع: خبرگزاری بازار

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.