کد خبر : 11611
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۰۶
105 views

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران تاکید کرد:

لزوم برنامه‌ریزی برای تحقق شعار سال در حوزه گردشگری

لزوم برنامه‌ریزی برای تحقق شعار سال در حوزه گردشگری
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران با اشاره به شعار سال جاری مقام معظم رهبری مهار تورم و رشد تولید، گفت: باید برای تحقق شعار سال در حوزه گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی برنامه ریزی های مناسبی صورت گیرد.


به گزارش تیتر شمال؛ صادق برزگر امروز اول فروردین 1402 در دیدار مردمی به همراه استاندار مازندران در بخش دودانگه _شهر فریم ساری با حضور در گلزار شهداء شهر فریم با هیئت همراه با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهداء استان اداء احترام کرد.

وی با اشاره به شعار سال جاری مقام معظم رهبری مهار تورم و رشد تولید، اظهار کرد: باید برای تحقق شعار سال در حوزه گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی برنامه ریزی های مناسبی صورت گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران با اشاره به اینکه مازندران دارای ظرفیت های گردشگری، آثار و بناهای تاریخی و جاذبه های طبیعی است، اظهارداشت: باید برای جذب گردشگر و حفظ این ظرفیت ها تلاش های مضاعف صورت گیرد.

برزگر با اشاره به اینکه شهر فریم یکی از مناطق گردشگری استان و شهرستان ساری است، افزود: با توجه به پتانسیل های گردشگری و بوم گردی از جاذبه های طبیعی و تاریخی این منطقه می توان برج رسکت، منطقه شیرین رود ،سد سلیمان تنگه و دشت زیبای دشت فریم صحرا نام‌برد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران همچنین در بازدید مشکلات مردم روستای پرکوه را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.

وی از دیگر برنامه های این دیدار مردمی را بررسی مشکلات از قبیل طرح هادی، کمبود آب رسانی، اختصاص اعتبار برای حمام قدیمی محل و‌ در خواست بوم گردی عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.