کد خبر : 13515
تاریخ انتشار : شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
134 views

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران خبر داد:

وجود ظرفیت پذیرش کشتی‌های تفریحی در بندر نوشهر

وجود ظرفیت پذیرش کشتی‌های تفریحی در بندر نوشهر
معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران گفت: باید امکانات و خدمات برای پهلوگیری کشتی‌های تفریحی در بندر نوشهر ایجاد شود تا بتوان از این ظرفیت گردشگری این بندر بهره‌گیری کرد.


به گزارش تیتر شمال؛ مهران حسنی درباره ظرفیت‌های گردشگری در بندر نوشهر و ضرورت بهره‌گیری از این بندر در بحث گردشگری ، اظهار کرد: در حال حاضر سه بندر استان مازندران تجاری هستند اما با توجه به وجود ظرفیت‌ها از جمله بندر نوشهر امکان اینکه به شکل تفریحی دربیاورند را دارند.

وی با اشاره به وجود ظرفیت پذیرش کشتی‌های تفریحی در بندر نوشهر گفت: قبلا هم کشتی‌های تفریحی در این بندر پهلو می‌گرفتند.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران بیان کرد: به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های گردشگری بندر نوشهر باید زیرساخت‌های لازم در این زمینه ایجاد شود تا به لحاظ فنی این مهم مورد بررسی قرار گیرد.

حسنی یادآور شد: همچنین باید امکانات و خدمات برای پهلوگیری کشتی‌های تفریحی در بندر نوشهر ایجاد شود تا بتوان از این ظرفیت بهره‌گیری کرد.

وی به ممنوعیت ورود کشتی‌های تفریحی از سوی شورای عالی دریایی اشاره و تصریح کرد: این موضوع یکی از مشکلاتی است که با آن مواجه هستیم چرا که برخی از سرمایه‌گذاران تمایل به استفاده از کشتی‌های کروز و کاتامارا دارند که در این زمینه و برای حل این مشکل هم مکاتباتی صورت گرفت.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران گفت: بعد از حل این مسائل باید بحث اسکله‌ها را داشته باشیم تا بتوانیم شاهد رونق گردشگری در این زمینه باشیم.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.