کد خبر : 11687
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳
140 views

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی مازندران خبر داد:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی درون شهری مراسم روز قدس در ساری

اعمال محدودیت‌های ترافیکی درون شهری مراسم روز قدس در ساری
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران، از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مناطق درون‌شهری شهرستان ساری در روز قدس خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ سرهنگ نصرالله بیگلری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران، از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مناطق درون‌شهری شهرستان ساری در روز قدس خبرداد.

وی در تشریح این خبر، افزود: به منظور تسهیل در آمد و شد شهروندان و اجرای مراسم روز قدس، محدودیت‌های تردد در برخی از مناطق شهری سطح استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران، خاطرنشان کرد: به همین منظور در شهر ساری مسیر های منتهی به میدان امام (ره)، خیابان آزادی، از تقاطع خاقانی و شیخ طبرسی به سمت ابن شهر آشوب تا پایان مراسم راهپیمایی مسدود خواهد بود.

بیگلری همچنین از انسداد سه راه کشاورزی به سمت میدان ساعت، بلوار طالقانی به میدان شهدا و خیابان ملامجدالدین تا پایان مراسم نیز خبر داد و گفت: شهروندان گرامی ضمن برنامه‌ریزی برای تردد خود در ساعت‌های یاد شده می‌توانند از سایر مسیرهای جایگزین تردد کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان در خاتمه یاد آور شد: محدودیت‌های تردد در سایر شهرستان‌های تابعه نیز مطابق با زمان‌های اعلام شده در آن شهرستان ها به اجرا در خواهد آمد که از طریق رسانه های محلی به اطلاع مردم عزیز رسانده خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.