کد خبر : 11733
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
139 views

با توجه به افزایش تقاضا در تعطیلات عید فطر صورت گرفت؛

اختصاص 4 هزار تن سهمیه آرد فوق العاده به واحدهای خبازی کشیک مازندران

اختصاص 4 هزار تن سهمیه آرد فوق العاده به واحدهای خبازی کشیک مازندران
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران از کشیک ۲۶۱ واحد خبازی در ایام تعطیلات عید سعید فطر در استان خبر داد و گفت: بیش از 4 هزار تن سهمیه آرد فوق العاده علاوه بر سهمیه ثابت ماهانه به واحدهای خبازی کشیک اختصاص یافت.


به گزارش تیتر شمال؛ عباسعلی وفایی نژاد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: پس از اجرای موفق طرح کشیک نوروزی در طول تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۲ و خدمات رسانی مناسب به شهروندان و مسافرین استان، در تعطیلات عید سعید فطر نیز تعداد ۲۶۱ واحد خبازی در استان مازندران به صورت فوق العاده به تولید نان و ارائه به همشهریان و مسافران می پردازند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با اشاره به توریستی بودن استان مازندران اظهار داشت: به دلیل شرایط خاص استان و ورود مسافر از سراسر کشور در تعطیلات عید سعید فطر و تقاضا برای کالاهای اساسی در مجموع ۴۱۷۶ تن سهمیه آرد فوق العاده علاوه بر سهمیه ثابت ماهانه به واحدهای خبازی کشیک اختصاص یافت.

عباسعلی وفائی نژاد افزود: با تمهیدات صورت گرفته و ذخیره سازی آرد کافی در شهرستانها هیچ نگرانی و کمبودی در خصوص آرد مورد نیاز واحد های خبازی در استان وجود ندارد.

وی با توجه به ثبت ورود بیش از ۲۰ میلیون مسافر به استان در ایام تعطیلات نوروز اظهار داشت: به منظور تامین نان مسافرین و شهروندان استان در ایام پایانی سال گذشته و نوروز ۱۴۰۲ تعداد ۳۸۴ واحد خبازی در استان مازندران به صورت فوق العاده اقدام به پخت و عرضه نان به شهروندان و مسافرین استان نمودند.

وفائی نژاد با بیان اینکه نان مورد نیاز شهروندان و مسافرین استان در ایام نوروز تامین گردید و هیچگونه کمبود و مشکلی برای تهیه نان در ایام مذکور گزارش نشده افزود: در اجرای طرح کشیک نوروزی استان در مجموع ۲۴هزار و ۸۰۰ تن آرد فوق العاده علاوه بر سهمیه ثابت ماهانه در اختیار نانوایان قرار گرفت.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همچنین اظهارداشت: به منظور نظارت بر آرد فوق العاده تخصیص یافته به خبازی ها و جلوگیری از هدررفت آن، تیم های بازرسی استانی متشکل از فرمانداری‌ها، اداره کل غله، صمت، جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت و اتحادیه خبازان در ایام تعطیلات عید سعید فطر نیز بازدید میدانی از واحدهای خبازی را در دستور کار خود خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات نوروز از ۱۱۸۶ واحد خبازی در کلیه شهرستان‌های استان بازدید به عمل آمد که طی آن تعداد ۲۲۱ واحد متخلف با ۸۱۷ عنوان تخلف شناسایی و گزارش آن جهت پیگیری قانونی به دستگاه های مربوطه ارسال شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.