کد خبر : 11813
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴
115 views

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران:

برگزاری نمایشگاه کتاب یک ضرورت است

برگزاری نمایشگاه کتاب یک ضرورت است
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران برگزاری نمایشگاه های کتاب را یک ضرورت دانست و بر تداوم اجرای آن تاکید کرد.


به گزارش تیتر شمال؛ حامد فاضلی کبریا در حاشیه برگزاری نمایشگاه، کتاب در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه یک ضرورت اجتناب ناپذیر بوده و اقدام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران که زمینه‌ای ایجاد کرد کارکردهای ادارات و نهادهای متولی فرهنگی بار دیگر در معرض دید عامه مردم قرار بگیرد، قابل تحسین است.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از کرونا در چند سال اخیر و تعطیلی نمایشگاه‌های کتاب و جشنواره‌های فرهنگی، تصریح کرد: با توجه به استقبالی که از نمایشگاه شد نشان می‌دهد که جامعه از برنامه‌های فرهنگی قابل تحسین استقبال می‌کند و نیاز آن روز به روز بیشتر احساس می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با اعلام اینکه مجموعه ما متولی کودکان و نوجوانان است، افزود: امروزه بیش از 60 خدمت در تربیت کودکان و نوجوان توسط کانون ارائه می‌شود و با توجه به این ماموریت‌ها همکاری بسیار مناسبی با متولیان فرهنگی در استان داریم.

فاضلی کبریا با اشاره به استقبال بسیار مناسب از روند برگزاری نمایشگاه، خاطر نشان کرد: برنامه‌های متنوع فرهنگی در این نمایشگاه تدارک دیده شده که به نظر می‌رسد در نوع خودش کم نظیر است.

وی در پایان گفت: سه برنامه فرهنگی در ایام بهار در مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.