کد خبر : 11821
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷
127 views

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا تاکید کرد:

لزوم افزایش تولیدات داخلی برای رقابت با محصولات خارجی

لزوم افزایش تولیدات داخلی برای رقابت با محصولات خارجی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: مجموعه‌های تولید باید با افزایش کیفیت و تولید زمینه رقابت با محصولات خارجی را فراهم کنند.


به گزارش تیتر شمال؛ به مناسبت هفته بسیج کارگری و در راستای تحقق شعار سال،  حجت‌الاسلام رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با حضور در شهرک صنعتی رجه بابل، ضمن بازدید از خط تولید شرکت های پویاآیش مازند و مجموعه صنعتی ایران خودرو ، گفت و گویی صمیمی با مدیران و کارگران این دو مجموعه تولیدی داشت.

این برنامه که به همت سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا برگزار شد ، با حضور مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعي مازندران، مسئول سازمان بسیج کارگري استان و فرمانده سپاه شهرستان بابل نیز همراه بود.

حجت الاسلام رعایتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به بازدید از واحدهای تولیدی به شعار سال جاری مبنی بر مهار تورم و رشد تولید اشتغال گفت:قدردان همت والای کارگران این مجموعه های تولیدی در راستای رشد تولید که خواست مقام معظم رهبری است هستیم چراکه این کارگران با دهان روزه بسیار با انگیزه و قدرت دست در دست یکدیگر به رشد تولید کمک می کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه اگر جوانان این مرز و بوم پای کار بیایند قطعا شاهد تحقق شعال سال رهبری مبنی بر مهارتورم، رشد تولید خواهیم بود، افزود: رشد تولید و افزایش کیفیت محصولات داخلی می تواند اقبال عمومی را همراه داشته باشد.

رعایتی با بیان اینکه حرکت در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری، کشور را در برابر توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی ایمن نگه می دارد، خاطرنشان کرد: مجموعه های تولید باید با افزایش کیفیت و تولید زمینه رقابت با محصولات خارجی را فراهم کنند تا مردم برای خرید تولیدات داخلی به اقناع فکری برسند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید بر اینکه برای ارتقای تولید باید همه دست به دست هم دهیم ابزار امیدواری کرد که تولیدات ایرانی سرآمد تولیدات جهان باشد.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا نیز از گره گشایی مشکلات فراروی ۵۰ شرکت واحد و تولیدی که دچار آسیب جدی بودند،هم خبر داد و خاطرنشان کرد: برخی از مجموعه‌های مهم تولیدی به چرخه تولید برگشتند و از تعطیلی کارخانه‌ها جلوگیری شد.

حسینیان با بیان اینکه بسیج کارخانجات در کنار برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی کارگران، برای رفع موانع تولید و گره‌گشایی از مشکلات کارگری و کارفرمایی نیز برنامه‌های متعدد و متنوعی را در طول سال دارد به برگزاری شیفت ایثار، حضور مستمر در مراکز صنعتی و تولیدی با عنوان پنجشنبه‌های امید با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت:تلاش داریم تا موانع تولید به صورت عملیاتی و جهادی رفع شود.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا افزود: با حضور دستگاه اجرایی و مرتبط استان تلاش می‌کنیم تا گره‌ها و مشکلات فراروی را رفع کنیم و طی سال قبل سازمان بسیج کارگران از ۳۰۰ واحد تولیدی بازدید کرده است.

حسینیان در ادامه از گره گشایی  مشکلات فراروی ۵۰ شرکت واحد و تولیدی که دچار آسیب جدی بودند،هم خبر داد و خاطرنشان کرد: برخی از مجموعه‌های مهم تولیدی به چرخه تولید برگشتند و از تعطیلی کارخانه‌ها جلوگیری شده است.

مسئول بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا با بیان این مطلب که  تمام تلاش سازمان بسیج کارگران کارخانجات این است تا از قطع زنجیره کارگر و کارفرما و تعطیلی واحد‌های تولیدی جلوگیری کنیم ، افزود: توفیقات خوبی نیز در این مدت حاصل شده است.

حسینیان کاهش نرخ بیکاری و کاهش نرخ تعطیلی واحد‌های تولیدی در استان را از جمله دستاورد‌ها بیان کرد و گفت: سال قبل با رشد ۹ درصدی افزایش اشتغال در واحد‌های تولیدی استان روبه‌رو بودیم.

در پایان این بازدید ها مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلا در محفل انس با قرآن کارگران شرکت صنعتی ایران خودرو که به همت کانون بسیج کارگری این مجموعه صنعتي برگزار شد ، حضور یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.