کد خبر : 12112
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
124 views

سرپرست هیات تیراندازی مازندران خبر داد:

حضور ۳ ورزشکار مازندرانی در اردوی تیم ملی تیراندازی

حضور ۳ ورزشکار مازندرانی در اردوی تیم ملی تیراندازی
سرپرست هیات تیراندازی مازندران از حضور ۳ ورزشکار مازندرانی در اردوی تیم ملی تیراندازی خبر داد و گفت: جام جهانی تیراندازی از 18 لغایت 25 اردیبهشت ماه در باکوی جمهوری آذربایجان برگزار می شود


به گزارش تیتر شمال؛ بهروز اسکندرنیا سرپرست هیات تیراندازی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگاران از حضور ۳ ورزشکار مازندرانی در اردوی تیم ملی تیراندازی خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: هانیه رستمیان، علی دوستی و مرتضی یحیی پور، سه تیرانداز مازنی هستند که در اردوهای تیم ملی تیراندازی حضور دارند.

سرپرست هیات تیراندازی مازندران با اشاره به اینکه هانیه رستمیان ورزشکار مازندرانی به همراه اعضای تیم ملی تیراندازی به جام جهانی باکو اعزام شد، خاطرنشان کرد: جام جهانی تیراندازی از 18 لغایت 25 اردیبهشت ماه در باکوی جمهوری آذربایجان برگزار می شود و نمایندگان ایران در تفنگ و تپانچه زنان و مردان در این مسابقات حضور خواهند داشت و هانیه رستمیان نیز از نفرات اعزامی بخش تپانچه در این مسابقات است.

اسکندرنیا اعلام کرد:  علی دوستی و مرتضی یحیی پور نیز دو تیرانداز مازنی هستند که به اردوی تیم ملی اسکیت به سرمربیگری هنریک آواکیان دعوت شدند.

اسکندرنیا با اشاره به اینکه از ۴ عضو تیم ملی رشته اسکیت، ۲ نفر از استان مازندران هستند، یادآور شد: اردوی تیم ملی اسکیت هم اکنون در حال برگزاری است و تا ۲۷ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.