کد خبر : 12447
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۰۹
91 views

رئیس پلیس‌راه مازندران:

محور هراز و کندوان فردا یک‌طرفه می‌شود

محور هراز و کندوان فردا یک‌طرفه می‌شود
رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: بمنظور تسهیل درآمد و شد وسایل نقلیه جاده‌های هراز و چالوس فردا در صورت مشاهده ترافیک سنگین یکطرفه می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛  یدالله جهان تاب در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به منظور ارتقاء ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه در محور‌های مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک، در تمامی محور‌های مواصلاتی استان ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و بالعکس، گفت: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ فردا جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه نیز از کرج، ابتدای آزاد راه تهران- شمال به مرزن آباد ممنوع بوده است.

جهان تاب ادامه داد: در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی و ممنوع بودن تردد همه تریلر‌ها در محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ امروز پنج شنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ماه از این جاده ممنوع است.

وی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ساعت ۲۲ فردا جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه از رودهن به آمل ممنوع بوده و از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاع) در صورت اعلام ماموران مستقر در محور به صورت مقطعی یکطرفه خواهد شد.

جهان تاب ادامه داد: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی اجرای این مدودیت‌های کان لم یکن تلقی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.