کد خبر : 13056
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۰۹
205 views

برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان مازندرانی مسابقات فوتسال ناشنوایان آسیا در ساری + عکس

برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان مازندرانی مسابقات فوتسال ناشنوایان آسیا در ساری + عکس
همایش تجلیل از قهرمانان مازندرانی مسابقات فوتسال ناشنوایان آسیا در محل اداره‌کل بهزیستی مازندران با حضور مدیرکل بهزیستی، احمدی رئیس هیات ناشنوایان مازندران و ورزشکاران قهرمان ناشنوایان استان برگزار شد.


به گزارش تیتر شمال؛ مجتبی قربانی- بعدازظهر امروز همایش تجلیل از قهرمانان مازندرانی مسابقات فوتسال ناشنوایان آسیا در محل اداره‌کل بهزیستی مازندران با حضور مدیرکل بهزیستی، احمدی رئیس هیات ناشنوایان مازندران و ورزشکاران قهرمان ناشنوایان استان برگزار شد.
شما مایه سربلندی و افتخار ما هستید
دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران در پیام تلفنی خطاب به قهرمانان مازندرانی فوتسال ناشنوایان آسیا گفت: ورزشکاران حاضر قهرمانان ما در تیم ملی هستند و مایه سربلندی ما هستند.
وی افزود: بنده به دلیل حضور در تهران نتوانستم در جلسه حضور یابم و به شما ورزشکاران دلگرم هستیم.
مدیرکل بهزیستی مازندران خاطرنشان کرد: امیدواریم ورزش ناشنوایان هر روز بهتر از دیروز بدرخشد و بهترین‌ها را برای شما ورزشکاران آرزومندم.
یکی از کارآمدترین ایزارهای توانبخشی همانا ورزش است
دکتر خامه ور معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی گفت: در حوزه معاونت توانبخشی یکی از ابزارهای توانبخشی، ورزش است و ما به شما ورزشکاران می‌بالیم که برای استان و کشور افتخار آفریدید.
وی افزود: اینکه شما به خودباوری رسیدید و چنین افتخاری را خلق کردید جای تحسین و قدردانی دارد.
زبان ورزش یک زبان بین المللی است
رجبی معاون پشتیبانی اداره کل بهزیستی مازندران نیز گفت: هدف بهزیستی دیده شدن نام آوران ورزشکار تحت پوشش بهزیستی است.
وی افزود: امیدواریم این افتخارات تداوم داشته باشد و شاهد افتخارات بعدی شما ورزشکاران باشیم.
معاون پشتیبانی اداره کل بهزیستی مازندران، خاطرنشان کرد: کار بسیار دشواری را شما ورزشکاران رقم زدید و به شما می‌بالیم.
رجبی افزود: زبان ورزش یک زبان بین المللی است و خوشحالیم سفیران خوبی در مسابقات جهانی داشتیم.
وی گفت: امیدواریم بدرخشید و شاهد افتخارات بعدی شما در مسابقات آینده باشیم.
اشتغال مهم‌ترین مطالبه قهرمانان بانوی مسابقات آسیایی است
مسلمی نائب رئیس هیات ناشنوایان مازندران و مربی تیم ملی فوتسال اظهار کرد: در ورزش ناشنوایان مشکلاتی وجود دارد و علی‌رغم اینکه مجوز حضور در مسابقات را کسب می‌کنند اما در اعزام با مشکلاتی مواجه هستیم.
وی افزود: انتظار ما دیده شدن هرچه بیشتر ورزشکار بانو است و این امر نیازمند حمایت مسئولان است.
نائب رئیس هیات ناشنوایان مازندران، خاطرنشان کرد: اشتغال بزرگ‌ترین مطالبه قهرمانان ناشنوا از مسئولان است که امیدورایم قهرمانان بانو در این حوزه به طور ویژه مورد توجه و حمایت قرار گیرند.
لزوم حفظ و تقویت انگیزه ورزشکاران ناشنوا برای مسابقات آتی
پژمان احمدی رئیس هیات ناشنوایان مازندران نیز در مراسم تجلیل از قهرمانان مازندرانی مسابقات فوتسال ناشنوایان آسیا اظهار کرد: ورزش ناشنوایان در استان مازندران و دیگر استان‌ها، عموما سه سویه حرکت می‌کنند و در کنار اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون مربوطه، اداره کل بهزیستی نیز نقش پررنگی دارد.
وی افزود: خوشبختانه اداره کل بهزیستی مازندران تا به امروز دوش به دوش هیات ورزش ناشنوایان حرکت کردند و ما از این بایت، کمال تشکر و قدردانی را داریم.
رئیس هیات ناشنوایان استان مازندران، خاطرنشان کرد: در گذشته قهرمانان ورزش ناشنوایان در نهایت غربت و بدون هیچگونه مراسم استقبال و تجلیلی به شهر خود باز می‌گشتند اما در این دوره، قهرمانان ورزشکار ما با مراسم استقبال و نیز آیین تجلیل خوب و درخوری، مواجه شدند که قطعا موجب دلگرمی و افزایش انگیزه آنان خواهد شد.
احمدی ادامه داد: بنده مجدد از این فرصت استفاده می‌کنم و از ورزشکار بانو و آقای قهرمان ما در مسابقات فوتسال ناشنوایان آسیا قدردانی و این افتخار آفرینی را به آنان تبریک عرض می‌کنم.
وی متذکر شد: باید همه دست به دست هم دهیم تا این انگیزه را در این ورزشکاران برای مسابقات بعدی و بزرگ‌تر، حفظ و تقویت کنیم.
گفتنی است در پایان این مراسم از تمامی ورزشکاران و مربیان افتخار آفرین مازندرانی در مسابقات فوتسال آسیایی با لوح و هدیه نقدی تجلیل و قدردانی شد.
عکاس(مجتبی قربانی)
انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.