کد خبر : 13112
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
143 views

در پی سفر استاندار محقق شد؛

بازشدن گره کور مطالبه ۲۰ ساله تامین آب آشامیدنی به ۳۰ روستای بابل/ عملیات آبرسانی تا پنج ماه دیگر به پایان می‌رسد

بازشدن گره کور مطالبه ۲۰ ساله تامین آب آشامیدنی به ۳۰ روستای بابل/ عملیات آبرسانی تا پنج ماه دیگر به پایان می‌رسد
سفر شهرستانی سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران به بابل، گره کور مطالبه ۲۰ ساله تامین آب آشامیدنی به ۳۰ روستای بابل با تصویب و تخصیص اعتبار را باز کرد. ‎


به گزارش تیتر شمال؛  دوازدهم اسفند سال گذشته استاندار مازندران به همراه مدیران ارشد استان برای رفع محرومیت و گره‌گشایی از مطالبات بر زمین مانده مردم بابل به این شهرستان سفر کرد.

در این سفر مدیران ارشد استان در تمامی ۶ بخش و هفت شهر شهرستان حضور یافتند و از طریق بازدید میدانی و جمع آوری نامه‌ها در جریان عمده ترین مشکل منطقه قرار گرفتند و تمامی نامه‌های جمع آوری شده از مردم شهرستان در سامانه ۱۱۱ که معبر ارتباط با مردم است، ثبت شد.

مشکل کمبود آب آشامیدنی در منطقه جنوب بابل در بخش بابلکنار یکی از مطالبات اهالی منطقه از دولت سیزدهم بود که بعد از گذشت سه ماه از سفر استاندار عملیات اجرایی آن آغاز شد.

در این خصوص، فرماندار بابل در گفت و گو با خبرنگاران، تصریح کرد: دولت برای آبرسانی به این ۳۰ روستای بخش بابلکنار، ۴۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داد که این طرح پنج ماهه به پایان می‌رسد.

قاسم عزیززاده گرجی، بیان کرد: مسیر آبرسانی به این روستاها ۱۷ کیلومتر لوله گذاری می‌شود که جمعیت ۱۷ هزار نفری را تحت پوشش قرار خواهد داد.

فرماندار بابل، گفت: در سفر استاندار مازندران به بابل یکی از مطالبات مردم منطقه و مصوبات سفر طرح آبرسانی ریگ چشمه یا همان ۳۰ روستای بابلکنار بود که عملیات اجرایی آن آغاز شد.

عزیززاده گرجی، افزود: روستاهای درونکلای غربی و شرقی، هلیدشت تا ریگ چشمه از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بخش بابلکنار در حوزه تولید و گردشگری نقش ممتازی در شهرستان دارد، بنابرین تامین آب آشامیدنی در این روستاها یکی از ضروریات اساسی بوده که محقق شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.