کد خبر : 13304
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
136 views

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری خبر داد:

رفع تصرف 19 هکتار از اراضی ملی در شهرستان نور

رفع تصرف 19 هکتار از اراضی ملی در شهرستان نور
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری گفت: در راستای تشدید اقدامات حفاظتی و مبارزه قاطعانه با زمین خواری و تصرف اراضی ملی، 19 هکتار از این اراضی در شهرستان نور، آزادسازی شد.


به گزارش تیتر شمال؛ سید علی علوی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه ساری در جمع خبرنگاران گفت: در راستای تشدید اقدامات حفاظتی و مبارزه قاطعانه با زمین خواری و تصرف اراضی ملی و اجرای حکم قضایی از سوی دادستان شهرستان نور ۱۸ هکتار از اراضی ملی از تصرف سودجویان خارج شد و همچنین تبصره ذیل ماده ۵۵ و رفع تصرف عرصه  به مساحت ۱ هکتار در روستاهای میرخمند، میچکاخونی و چالسره شهرستان نور صورت گرفت.

وی افزود: در این عملیات نیروهای یگان های حفاظت اداره کل  و شهرستان نور ، یگان امداد نیروی انتظامی ، شرکت انارستان لاویج ، شرکت توسعه جنگلهای شمال و نیروهای سرجنگلبانی چمستان مشارکت داشتند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه ساری، خاطرنشان کرد: در این ماموریت، پس از هماهنگی قضایی و باحضور کارشناسان اداره منابع طبیعی، و ماموران انتظامی شهرستان حصارهای ایجاد شده در اطراف این زمین ها تخریب شد.

علوی متذکر شد: هموطنان گرامی میتوانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم،خزه، سرخس و…) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه های جنگلی و مرتعی را با شماره های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.