کد خبر : 13337
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۸:۲۸
149 views

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری خبر داد:

رصد روزانه فروش بنزین در جایگاه‌های سوخت مازندران

رصد روزانه فروش بنزین در جایگاه‌های سوخت مازندران
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: با رصد سامانه‌ای روزانه آمار فروش در جایگاه‌های سوخت استان پایش می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ سبحان رجب‌پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری ضمن قدردانی از مردم استان بدلیل همکاری در استفاده از کارت‌های هوشمند سوخت شخصی اظهار کرد: در راستای مدیریت مصرف و توزیع بهینه سوخت و برابر بند ح تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور طرح الزام استفاده از کارت‌های هوشمند سوخت شخصی در دستور کار شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران قرار گرفته و به همین منظور از ابتدای سال جاری این طرح در سطح استان مازندران نیز به اجرا در آمده است.

رجب پور افزود: با رصد سامانه ای روزانه آمار فروش در جایگاه‌های سوخت استان از ابتدای طرح، میزان تراکنش با کارت‌های هوشمند سوخت در حال افزایش است و رشد ۶۴ درصدی را به دنبال داشته است.

وی گفت: بمنظور کنترل و پایش میزان مصرف سوخت، جلو گیری از قاچاق فرآورده‌های نفتی و همچنین حفظ وصیانت از سرمایه ملی و ردیابی از کارت‌های جامانده و مفقود شده، طرح ساماندهی کارت‌های آزاد جایگاه‌های سوخت در سطح کشور و از جمله در استان مازندران اجرا شد.

رجب پور  ادامه داد: مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه SCS.NIOPDC.IR کارت‌های سوخت هوشمند جامانده در جایگاه‌ها را رصد و پیگیری کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری تاکید کرد: در صورتی که کارت‌های ثبت نام شده سوخت به دست مشتریان نرسیده باشد برای حصول اطمینان و رهگیری آن با مراجعه به پلیس + ۱۰ و دریافت کد پیگیری مرسوله پستی، در باجه معطله اداره پست آن را دریافت نمایند.

وی افزود: میزان سهمیه یارانه‌ای در هر ماه به میزان ۶۰ لیتر و سهمیه نرخ دوم به میزان ۱۵۰ لیتر در کارت سوخت شخصی افراد پر می شود با این توضیح که ۶۰ لیتر سهمیه یارانه‌ای تا ۹ ماه در کارت‌ها قابل ذخیره می‌باشد و مقدار ۱۵۰ لیتر سهمیه نرخ دوم تا پایان همان ماه معتبر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.