کد خبر : 13476
تاریخ انتشار : جمعه ۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
112 views

نماینده ولی فقیه در مازندران:

توانمندی بالای ایران در حوزه‌های دفاعی و نظامی سبب انفعال دشمنان شده است

توانمندی بالای ایران در حوزه‌های دفاعی و نظامی سبب انفعال دشمنان شده است
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به توانمندی‌های دفاعی و نظامی کشور کفت: توانمندی بالا در حوزه‌های دفاعی و نظامی سبب شده تا دشمنان منفعل شوند.


به گزارش تیتر شمال؛ آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری، به سالروز بمباران شیمیایی شهر سردشت به وسیله بعثی‌های ظالم، روز مبارزه با سلاح‌های شیمیایی و میکروبی نامگذاری شده است، اشاره کرد و افزود: تمام این سلاح‌ها را غرب به‌ویژه آلمان در اختیار صدام قرار دادند و از آن طرف پشت میز می‌نشینند و از حقوق بشر حرف می‌زنند و ازسوی مقابل سلاح کشتار شیمیایی را در اختیار مزدوران خودشان قرار می‌‌دهند که درواقع نفاق مدرن است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به ششم ذی‌الحجه شهادت زائران خانه خدا به دست ماموران سعودی در سال ۶۶ و روز سه‌شنبه پیش‌رو ۶ تیر سالروز سوءقصد به جان مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر تهران، گفت: خداوند عنایت کرده که ایشان را دوباره ما برگردانده و ما بیمه طول عمر ایشان را از درگاه خداوند خواستاریم.

محمدی‌لائینی با بیان اینکه روز عرفه؛ روز نیایش و دعا است، بیان کرد: باید این روز مهم را جدی بگیریم و روز عید بزرگ مسلمانان، عید قربان و آغاز دهه ولایت و امامت و عید ولایت است که همه باید برای جشن بزرگ چه به‌صورت کوچه، خیابان، محافل و مجالس و چه به‌صورت برنامه‌های خاص فرهنگی آماده شویم.

وی با تقدیر از تلاش مسؤولان قضایی، بیان کرد: با وجود همه اهتمام‌ها، هنوز با آرمان حق به حق‌‌دار برسد، فاصله زیادی دارد و مسوولان در این زمینه اهتمام بیشتری داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: همه شما نمازگزاران را به تقوا سفارش و توصیه می‌کنم که مایه خیر دنیا و آخرت است‌.

وی گفت: از جمله این موارد رونمایی از موشک ابرفراصوت، سفر ریاست جمهور به حیات خلوت آمریکا و سه کشور آمریکای لاتین و امضای ۳۵ سند همکاری، سفر مقامات بسیاری از کشورها مثل کشور عمان به کشورمان در همین هفته‌های اخیر و مکالمه ۹۰ دقیقه‌ای رئیس‌جمهور فرانسه با رئیس‌جمهور کشورمان، دریافت و وصول تمام طلب‌کاری‌های ایران در حوزه نفت از کشور عراق و پرداخت ۱.۶ میلیارد بدهکاری به کشور ترکمنستان توسط دولت فعلی، گزارش فائو از قوت‌های کشور و فعال شدن ۴هزار واحد راکد است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به برقراری رابطه دوستانه کشورمان با اتحادیه عرب و سران عرب سوریه و بشار اسد که آنها این کشور را منزوی کرده بودند، ولی اکنون خودشان بشار اسد را به‌صورت رئیس‌جمهور قانونی قبول دارند و از ایشان تقاضا کردند دوباره به اتحادیه عرب برگردند، از قوت‌های ما بود که دشمنان ما را منفعل کرده است.

محمدی‌لائینی با بیان اینکه پلیس آلبانی به مقر منافقان سال‌های سال جا داده و رسیدگی می‌کرده امروز می‌بینیم پلیس آلبانی به مقر منافقان حمله کرده و ۱۰۰ نفر مجروح و دو نفر کشته شدند، اضافه کرد: یکی از آنها از سران و مهره‌های اصلی منافقان بود که ۶۰ فقره ترور انجام شده در پرونده عملش بوده و از سران و فرماندهان فروغ جاویدان بوده و ۳۵ سرباز ایرانی که از عطش و تشنگی می‌سوختند دستور داده همه را به رگبار ببندند این شخصیت کثیف یکی از کشته‌شدگان همین حمله پلیس آلبانی بوده است.

وی ادامه داد: فرانسه که هر سال نشست منافقان شرق را برنامه‌ریزی می‌کرد و به آنها اجازه و امکانات می‌‌داد امسال آنان را جواب و ممنوع کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه بالاخره گروه‌های کردی تجزیه‌طلب در اقلیم کردستان عراق به جان همدیگر افتادند و کشتار و جنگ سخت با همدیگر داشتند، گفت: مبارزه مقاومت فلسطین در این دو سه هفته اخیر بسیار فعال شدند رژیم صهیونیستی هم از درون با بحران و بیرون با مقاومت سخت و عملیات گسترده جبهه مقاومت مواجه است این روند قوت‌ها و رشد قوت‌ها و انفعال جبهه دشمن انشاالله نظام سلطه استکباری ادامه خواهد داشت.

محمدی‌لائینی با اشاره به اینکه قاطعیت فرماندهی نیروی انتظامی برای برخی ناگوار است، افزود: برخی به دنبال این هستند که کجاست تندتر یا کُندتر گفته شده اینها را تقطیع کرده و سوژه‌ای درست کرده و بلوا ایجاد کنند باید بگوییم فرماندهی نیروی انتظامی از تحسین و تکذیب‌ها نه مغرور و نه مایوس می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه پایش تصویری معابر در کشف آسیب‌ها و جرایم بسیار مهم است، یادآور شد: نیروی انتظامی با عده اندک خیلی تلاش می‌کند اما اگر خیران ما برای خرید پایش تصویری ورود پیدا کند که در حفظ امنیت حائز اهمیت خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه روز جهانی مبارزه با موادمخدر در این زمینه چه میزان خسارت دیدیم و در این زمینه ۴هزار شهید داده در این راه تقدیم کردیم که ۱۱۶ شهید مربوط به استان مازندران است، تصریح کرد: خانواده‌ها هر روز باید سه سوال را از خود بپرسند و برای آن جواب درست داشته باشند فرزندشان کجاست، با چه کسی است و چه می‌کند؟ این سه سوال باید دغدغه روزانه خانواده‌ها باشد، اگر جواب این سوالات را یافتند، در مدیریت و تربیت فرزند موفق خواهید شد.

محمدی‌لائینی به اجرای طرح امنیت محله‌محور ازسوی نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: هر هفته با شناسایی گسترده مردمی انواع آسیب‌ها را از موادمخدر، مشروبات الکلی و بسیاری از جرایم با شناسایی دقیق به دستگیری، برخورد با آسیب‌ها و عوامل آن برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.