کد خبر : 13480
تاریخ انتشار : جمعه ۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹
224 views

شهردار نور اعلام کرد:

جزئیات حادثه بازار هفتگی در شهر نور

جزئیات حادثه بازار هفتگی در شهر نور
شهردار نور گفت: مدیر بازارچه هفتگی شهرداری به دلیل کوتاهی در انجام وظیفه عزل و راننده لودر بازداشت و پرونده به دستگاه قضا ارسال شد.


به گزارش تیتر شمال؛ مهدی توکلی درخصوص حادثه حضور لودر در محل بازارچه هفتگی دستفروشان چهارشنبه بازار نور گفت: راننده لودر برای ایجاد موانع ترافیکی و آماده سازی محل بازارچه باید روز قبل در محل حاضر می‌شد و اقدام می‌کرد.

وی افزود: اما به دلیل کوتاهی در انجام وظیفه و عدم آماده سازی محل بازارچه، روز چهارشنبه برای ایجاد موانع ترافیکی در محل بازارچه حاضر شد که در حین ایجاد مانع ترافیکی منجر به مجروح شدن یکی از دستفروشان شد و این امر سبب ناراحتی و خشمگین شدن دستفروشان و حمله به راننده لودر شد.

شهردار نور ادامه داد: همچنین راننده لودر در حین خروج از بازارچه با دنده عقب منجر به خسارت به اجناس دستفرشان شد که شهرداری خود را مکلف به جبران خسارت می‌داند و در عین حال مدیر بازارچه هفتگی شهرداری به دلیل کوتاهی در انجام وظیفه عزل و راننده لودر بازداشت و پرونده به دستگاه قضا ارسال شد.

توکلی گفت: دستفروشان با حمایت شهرداری و به صورت کاملاً قانونی در محل بازارچه هفتگی چهارشنبه بازار حضور داشتند و شهرداری خود را مکلف به تأمین امنیت دستفروشان می‌داند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.