کد خبر : 13551
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
146 views

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران:

مشکلی در پرداخت حقوق ناجیان غریق نداریم

مشکلی در پرداخت حقوق ناجیان غریق نداریم
رئیس هیات نجات غریق مازندران گفت: حقوق ماهانه هر ناجی غریق امسال ۹ میلیون تومان است و پس از اعلام شماره حساب، حقوق خردادماه به حسابشان واریز می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: ۱۶۰۰ ناجی غریق و نیرو‌های امدادگر جمعیت هلال احمر استان در ۴۷۲ کیلومتر نوار ساحلی استان وظیفه حفاظت از جان گردشگران و شناگران را بر عهده دارند.

کریمیان با بیان اینکه ۵۵۰ نقطه حادثه‌خیز در نوار ساحلی مازندران شناسایی و ثبت شده است، افزود: از اول خرداد تا ۳ تیر ماه امسال، ۲۵۲ نفر از مرگ در دریا نجات یافتند که ۱۳ نفر آن‌ها به بیمارستان اعزام شدند.

وی گفت: امواج شکافنده و جریان‌های دریایی که عامل اصلی غرق شدن افراد است در روز‌های ناآرام دریا خطرناک‌تر می‌شود به همین دلیل مردم در روز‌های باقی مانده از طرح‌های دریا به هشدار‌های ناجیان غریق توجه کنند

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران ادامه داد: حقوق خردادماه همه ناجیان غریق به حساب واریز شده و منتظر اعلام شماره حساب ناجیان از روسای نجات غریق شهرستان‌های ساحلی هستیم.

کریمیان گفت: حقوق ماهانه هر ناجی غریق امسال ۹ میلیون تومان است که هر موقع شماره حساب آن‌ها به ما اعلام شود بلافاصله حقوق خردادماه به حسابشان واریز می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.