کد خبر : 13609
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
129 views

مدیرکل کمیته امداد مازندران خبر داد:

برپایی ۳۶ قربانگاه ابراهیمی در مازندران

برپایی ۳۶ قربانگاه ابراهیمی در مازندران
مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: برپایی ۳۶ «قربانگاه ابراهیمی» در سراسر استان دغدغه خانوادها برای قربانی بهداشتی و شرعی را بر طرف کرده است.


به گزارش تیتر شمال؛ میثم معافی مدیر کل کمیته امداد مازندران در گفتگو با خبرنگار ما با تبریک عید قربان اظهار داشت:هر مناسبت بهانه ای برای حضور پر شور مردم در کمک های مومنانه  به نیازمندان است که معجزه ای در این بخش در کشور و استان شکل گرفته است.

وی افزود:فعالیت های ما در کمیته امداد از هفته های گذشته برای انجام نذر قربانی آغاز شده و  مسئله اصلی ، انجام قربانی و ترویج یک خیرو احسان بزرگ در جامعه است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران بیان داشت: تمامی مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد به صورت حضوری و غیر حضوری آماده دریافت نذورات قربانی مردم نیکوکار استان هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط زندگی در آپارتمان ها و عدم دسترسی به مکان  مناسب قربانی، کمیته امداد با رایزنی های لازم با ادارات و نهادهای مختلف، با برپایی ۳۶”قربانگاه ابراهیمی ” در سراسر استان دغدغه خانوادها برای قربانی  بهداشتی و شرعی  را بر طرف نموده است.

وی با اشاره به همکاری شورای زکات روستاها و موسسات خیریه  با کمیته امدادبیان داشت: سال گذشته ۶۴۰۰ راس دام سبک و سنگین قربانی  و بین نیازمندان توزیع شد و پیش بینی می شود امسال ۱۰ هزار  قربانی در استان انجام گردد.

معافی تصریح کرد: در روز عید قربان ، گوشت قربانی با توجه به نیت خیرین و در همان روز با سرعت بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی گفت: مردم نیکوکار استان می توانند نذورات نقدی قربانی را از طریق شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۴۹۹۰۷ واریز کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.