کد خبر : 13712
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
126 views

فرمانده انتظامی بابل اعلام کرد:

دستگیری ۲ اخلال‌گر نظم و امنیت عمومی در بیمارستان بابل

دستگیری ۲ اخلال‌گر نظم و امنیت عمومی در بیمارستان بابل
فرمانده انتظامی بابل گفت: با اقدام به موقع ماموران پلیس، دو اخلالگر نظم و امنیت و عمومی در یکی از بیمارستان‌های این شهرستان زمین‌گیر شدند.


به گزارش تیتر شمال؛ سرهنگ محمدزمان  شالیکار گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد درگیری و قدرت نمایی با سلاح سرد توسط ۲ نفر از اراذل و اوباش در یکی از بیمارستان های این شهرستان بلافاصله ماموان کلانتری ۱۲ و یگان امداد این شهرستان به محل اعزام شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، تصریح کرد: این افراد که بدون توجه به هشدارهای کادر درمان و مسئولان انتظامات، با با عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت در بین  مراجعان وارد بخش اورژانس بیمارستان مذکور شده بودند، در اقدامی عملیاتی از سوی ماموران زمینگیر شدند .

شالیکار از دستگیری و معرفی این افراد به مرجع قضائی خبر داد و در خاتمه به اخلالگران در نظم و امینت  عمومی، هشدار داد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و کسانی که بخواهند با حرکات و رفتارهای ناپسند خود آن را به مخاطره بیندازند با برخورد سخت و قاطعانه پلیس مواجه خواهند شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از اجرای طرح ضربتی جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری ۵۲ نفر معتاد متجاهر و ۴۸ خرده فروش ظرف ۷۲ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

شالیکار اظهار داشت: در راستای افزایش احساس امنیت فردی و عمومی و پاسخگویی به درخواست ها و مطالبات مردمی، طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت جمع آوری معتادان متجاهر در سطح شهرستان بابل به مدت ۷۲ ساعت به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ۵۲ نفر معتاد متجاهر و ۴۸ خرده فروش را جمع آوری و در همین راستا ۵ کیلو ۶۵۰ گرم انواع مواد افیونی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با قدردانی از مشاركت و همدلی مردم در اجرای موفق طرح های انتظامی خاطر نشان کرد: پلیس همواره مبارزه جدی و قاطعانه با توزیع کنندگان موادمخدر را از اولویت های کاری خود دانسته و شهروندان در صورت اطلاع از توزیع و مصرف مواد در محله خود موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.