کد خبر : 13782
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
142 views

واکنش کا‌پیتان نساجی به شایعه تبانی با پرسپولیس

واکنش کا‌پیتان نساجی به شایعه تبانی با پرسپولیس
مهرداد عبدی، کاپیتان جدید تیم فوتبال نساجی، برای اولین بار به جنجال‌های دیدار هفته پایانی لیگ برتر برابر پرسپولیس واکنش نشان داد.


به گزارش تیتر شمال؛ مهرداد عبدی با تصمیم مهدی رحمتی، سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی، به عنوان کاپیتان این تیم برای فصل جدید انتخاب شد، در حاشیه تمرین روز گذشته نساج‌ها در گفت‌وگویی با خبرنگاران اظهار داشت: تمریناتمان را خیلی زود شروع کردیم و یک اردوی یک هفته‌ای در شمال داشتیم و الان هم اردویی پنج روزه در تهران داریم. صبح و بعد از ظهر تمرین می‌کنیم و که بتوانیم روند خوبی را ادامه بدهیم و در لیگ با بدن‌هایی آماده و شرایط تاکتیکی خوب، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

وی درباره انتخابش به عنوان کاپیتان فصر آینده نساجی گفت: صددرصد کاپیتان هر تیم، سنگین‌ترین کار را در تیم دارد‌. اینجا هم چد سال حامد [شیری] کاپیتان بود و ما هم کنار او بودیم و چیزهای زیادی از او یاد گرفتیم. بزرگ‌ترهای دیگری مثل آقا مسعود [شجاعی] هم بودند که چیزهای زیادی از ایشان یاد گرفتم‌. از آقا مهدی [رحمتی] بابت اعتمادی که به من کردند و این وظیفه سنگین را به من دادند، تشکر می‌کنم. انشالله که بتوانیم با همت بچه‌ها، سال خیلی خوبی را داشته باشیم.

هافبک نساجی درباره نتایج این تیم در فصل گذشته بیان کرد: ما در نیم فصل اول نتایج خیلی خوبی گرفتیم و تا پنجم جدول پیش رفتیم ولی خودمان هم نمی‌دانیم نیم فصل دوم چه اتفاقی افتاد که هفده هفته نتوانستیم پیروز شویم و از این بابت هم شرمنده هوادارانمان هستیم که همیشه پشت ما بودند.

عبدی درباره اخراج در دیدار برابر پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر و واکنش‌هایی نسبت به این اتفاق صورت گرفت، توضیح داد: من تا به حال درباره اتفاقی که در بازی با پرسپولیس رخ داد، صحبت نکرده‌ام. هر آدمی که پنج دقیقه فوتبال بازی کرده باشد، می‌داند که هیچ فوتبالیستی این کار را نمی‌کند؛ به خصوص در بازی‌های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس که چهل میلیون بیننده آن را می‌بینند و همه دوست دارند بهترین عملکردشان را نشان بدهند. قسمت من بود و آن اتفاق افتاد. از هواداران عذرخواهی می‌کنم. یک اشتباه فوتبالی بود که اتفاق افتاد و هیچ چیز دیگری نبود. که بتوانم امسال برایشان جبران کنم.

وی در خصوص حضور نساجی در لیگ قهرمانان آسیا و تقابل با تیم‌های عربستانی با امکانات و مهره‌هایی که در اختیار دارند، گفت: ما در این موارد با آنها قابل قیاس نیستم، اما به هر حال ما هم نساجی هستیم و تیم‌های دیگر مثل پرسپولیس، سپاهان و تراکتور که در آسیا هستند هم تمام تلاش‌شان را می‌کنند که از آبروی ایران دفاع کنند.

عبدی در پاسخ به این سوال که دستیابی به آن شرایط به چه چیزهایی نیاز است، عنوان کرد: با یک سال و دو سال نمی‌شود این کار را کرد. وقتی می‌بینید قطر و امارات چنین هزینه‌ای را می‌کنند، از ۲۰-۲۵ سال قبل پی آن را ریخته‌اند و الان بهره‌برداری می‌کنند. برای ما هم با یکی دو سال نمی‌شود و فقط می‌توانیم برویم تلاش کنیم و بجنگیم و آبروداری کنیم و بهترین عملکردمان را داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.