کد خبر : 13809
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۰۷
141 views

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور:

صندوق بازنشستگی در حوزه صنایع غذایی مازندران سرمایه‌گذاری می‌کند

صندوق بازنشستگی در حوزه صنایع غذایی مازندران سرمایه‌گذاری می‌کند
مدیرعامل صندوق بازنشستگی گفت: مازندران در حوزه صنایع غذایی و کشاورزی از استان‌های برخوردار است و این صندوق مصمم است در استان سرمایه‌گذاری کند.


به گزارش تیتر شمال؛ نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور در بازدید از شرکت صنایع کاغذسازی قائم شهر اظهار کرد: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ۳۰ میلیون تومانی از تیرماه آغاز شده است و تا پایان سال در هرماه با قید قرعه به ۴۵۰ هزار بازنشسته کشوری پرداخت می‌شود.

وی پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان و تامین جهیزیه دختران بازنشستگان را از دیگر اقدامات حمایتی صندوق بازنشستگی کشور اعلام کرد و افزود: عایدی حاصل از احیا و توسعه شرکت‌ها و صنایع وابسته به صندوق بازنشستگی برای حمایت از قشر بازنشستگان اختصاص می‌یابد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور با بیان اینکه مازندران در حوزه صنایع غذایی، کشاورزی و سلولزی از استان‌های برخوردار است و این صندوق مصمم است برای تولید و پویایی این صنایع سرمایه‌گذاری کند.

کاملی مدیرعامل شرکت صنایع کاغذسازی قائم شهر نیز ظرفیت این مجموعه تولیدی را ۲۵۰۰ تن اعلام کرد و گفت: این کارخانه اکنون با ظرفیت ۷۵ درصدی برای ۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۵۰ نفر غیر مستقیم شغل ایجاد کرده است.

وی افزود: محصولات این شرکت علاوه بر داخل به کشور‌های پاکستان، افغانستان، ترکمنستان و سومالی صادر شده است.

کاملی طرح تولید خمیر کاغذ از کاه و کلش از برنامه‌های این شرکت است که با اجرای آن چرخه این مجموعه صنعتی و تولیدی کامل خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.