کد خبر : 14023
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
129 views

مدیرکل مدیریت بحران مازندران خبر داد:

اعزام ۱۱ گروه ارزیاب خسارت زلزله به بهشهر و گلوگاه

اعزام ۱۱ گروه ارزیاب خسارت زلزله به بهشهر و گلوگاه
مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: ۱۱ گروه از ماموران امداد و نجات هلال احمر و بنیاد مسکن برای ارزیابی خسارت به بهشهر و گلوگاه اعزام شدند.


به گزارش تیتر شمال؛ حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه زلزله‌ای به قدرت ۴.۴ ریشتر ساعت ۱۷:۴۴ دیروز حوالی بیشه بنه از توابع شهرستان بهشهر را لرزاند، گفت: این زمین لرزه به ۴۲ واحد مسکونی روستایی در مناطق هزار جریب شهرستان گلوگاه و بهشهر خسارت جزیی وارد کرد.

محمدی با اشاره به اینکه اکثر خانه‌های مسکونی در این مناطق از نوع خشتی و قدیمی افزود: این خسارت‌ها شامل ترک خوردگی دیوار این منازل بود که احتمالا سازه‌های ناپایداری داشتند.
وی گفت: هم اکنون ۱۱ گروه متشکل از ماموران امداد و نجات هلال احمر دبیران حوادث ستاد مدیریت بحران استانداری و کارشناسان بنیاد مسکن برای ارزیابی خسارت وارد به منطقه اعزام شدند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به اینکه روز گذشته زلزله در مازندران و سمنان رخ داد گفت: زلزله دیگری نیز ۶:۳۵ صبح امروز پنج شنبه علی آباد استان گلستان را لرزاند که در مناطق شرقی مازندران نیز احساس شد.
محمدی ادامه داد: برای سرعت بخشیدن به امدارسانی حادثه دیدگان احتمالی، گروه‌های امداد و نجات هلال احمر تا ۲۴ ساعت آینده در مناطق هزار جریب بهشهر و گلوگاه مستقر هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.