کد خبر : 14160
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
128 views

برق منطقه ای مازندران و گلستان در هفته‌ای که گذشت

برق منطقه ای مازندران و گلستان در هفته‌ای که گذشت
در این گزارش، اقدامات هفته گذشته شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان جهت گذر از پیک بار تابستان ۱۴۰۲ را می‌خوانید.


به گزارش تیترشمال؛ رصد اخبار یک هفته گذشته شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان ( 24 الی 30 تیرماه) حکایت از تداوم عزم جهادی مدیران و پرسنل این شرکت برای گذر موفق از پیک تابستانی دارد که در این مطلب، گزارشی از اقدامات هفته گذشته این شرکت را می‌خوانید:

آماده باش کامل تیم صد هزار نفری صنعت برق کشور

شنبه نخستین روز از هفته گذشته مصادف با 24 تیرماه با آماده باش کامل تیم صد هزار نفری صنعت برق کشور همراه شد.
مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت :هم اکنون شبکه برق کشور پایدار است و بیش از ۱۰۰ هزار نفر از همکاران صنعت برق در بخش دولتی و خصوصی و در بیش از 1400 نیروگاه بزرگ و کوچک و نزدیک به 600 پست انتقال و بیش از 2000 ایستگاه فوق توزیع در آمادگی کامل بوده تا مشکلی در تامین برق هموطنان رخ نداده و یا با کمترین مشکل از دوره اوج مصرف عبور کنیم.

وی افزود : بر اساس پیش بینی سازمان هوا شناسی دمای وزنی کشور امروز به ۳۹/۷ درجه خواهد رسید که بالطبع این افزایش دما موجب افزایش مصرف برق خواهد شد .

سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه سال گذشته در همین روز میزان تقاضای مصرف برق کشور 67 هزارو 672 مگاوات ثبت شده است گفت : پیش بینی ما این است که امروز میزان تقاضای مصرف برق در ساعات اوج مصرف به بیش از 71 هزارو 500 مگاوات برسد .

وی افزود : این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش مصرف 3800 مگاواتی را نشان می دهد که معادل مصرف برق ۲ استان گلستان و مازندران است که با همکاری مردم در مدیریت مصرف به پایداری شبکه سراسری کمک می کند .

 


برگزاری جلسه کارگروه انرژی و تامین نیازهای ضروری پدافند غیرعامل استان مازندران

 

در روز دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ ، جلسه کارگروه انرژی و تامین نیازهای ضروری پدافند غیرعامل استان مازندران به ریاست دکتر موسوی تاکامی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان و با حضور مدیران عامل صنعت آب و برق استان و اعضای این کارگروه در ساختمان ستادی این شرکت برگزار شد.

 

برپایی موکب عزای حضرت سیدالشهدا (ع) شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در دهه اول محرم

 

مهدوی فر مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در اطلاعیه ای از برپایی موکب عزای حضرت سیدالشهدا (ع)، با نام دانشمند مجاهد و عارف گمنام شهید دکتر مصطفی چمران همزمان با دهه اول ماه محرم خبر داد.
وی افزود: موکب عزای حضرت سیدالشهدا (ع) در محل ساختمان ستادی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان از روز سه شنبه ۲۷ تیر الی ۶ مرداد از ساعت ۲۰ شب، پذیرای عزاداران ابا عبدلله (ع) است.

 

خبر خوش سخنگو صنعت برق برای مشترکین خانگی کم مصرف

 

در روز چهارشنبه 28 تیرماه، سخنگو صنعت برق اعلام کرد که حدود ۴۰ درصد از قبض مشترکان خانگی مشمول پاداش مدیریت مصرف شدند .

 

«در همین روز همزمان با دومین شب از دهه اول ماه محرم، مراسم عزاداری سالار شهیدان در موکب ساختمان ستادی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان برگزار شد.»

 

.

شکسته شدن رکورد جدید میزان مصرف برق کشور در روز 29 تیرماه 

 

در روز پنج شنبه مصادف با 29 تیرماه ،مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران اعلام کرد: پیک روز نیمه تعطیل پنجشنبه ۲۹ تیرماه از پیک سال قبل هم عبور کرد.

مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به اینکه پنجشنبه ۲۹ تیرماه یک روز نیمه تعطیل محسوب میشد و‌طبیعتا مصرف برق در روزهای پنجشنبه و جمعه کمتر است گغت :میزان مصرف برق کشور در روز نیمه تعطیل پنجشنبه ۲۹ تیرماه جاری عدد ۶۹ هزارو ۶۵۲ مگاوات را در گزارشات مرکز ملی راهبری شبکه برق کشور ثبت نمود .

سخنگوی صنعت برق افزود : بیشترین تقاضای مصرف برق ثبت شده در سال گذشته 69 هزار و 458 مگاوات بود که در روز 25 مرداد 1401 ثبت شده بود.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران تاکید کرد : شبکه سراسری برق کشور پایدار است و کلیه همکاران صنعت برق در بخشهای تولید نیروگاهی انتقال و توزیع مشغول خدمت رسانی برای تامین و تحویل برق مطمئن به کلیه مشترکان می باشند .

 


برپایی موکب عزای سیدالشهدا (ع) با نام دانشمند مجاهد و عارف گمنام شهید دکتر مصطفی چمران در روز جمعه 30 تیر ماه در جلوی درب اصلی ساختمان برق منطقه مازندران وگلستان برگزار گردید. 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.