کد خبر : 14081
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
111 views

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران مطرح کرد:

شگرد جدید متصرفان اراضی ملی در مازندران

شگرد جدید متصرفان اراضی ملی در مازندران
فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران به افرادی که قصد خرید زمین و ویلا در استان را دارند هشدار داد.


به گزارش تیتر شمال؛ مجید ذکریایی فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه در چهار ماهه نخست امسال حسب وظیفه ذاتی یگان حفاظت در راستای اجرای ماموریت‌های محوله در جهت صیانت از انفال و منابع ملی، انجام شد، اظهار کرد: تعداد ۳۰۰ فقره اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ به مساحت ۶۶ هکتار از اراضی جنگلی و مرتعی در بدو تصرف از دست متخلفین خارج و اعاده به وضع سابق برگشت.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران افزود: برخی افراد متخلف با احداث آلونک‌های چوبی و با فنس کشی و چپربندی اقدام به تصرف اراضی ملی کردند که توسط مامورین یگان حفاظت منابع طبیعی شناسایی و جمع آوری شد.
این مسئول تصریح کرد: در راستای اجرای احکام قضایی صادره در چهار ماهه نخست سال جاری تعداد ۳۴ فقره احکام قضایی اجرا که در پی آن حدود ۹.۶ هکتار از اراضی جنگلی و همچنین ۱۴۰ هکتار از اراضی مرتعی که توسط برخی از افراد سودجو سالیان متمادی تحت تصرف قرار گرفت برابر احکام صادره خلع ید و بناها و اعیانی‌های موجود نیز قلع و قمع و اراضی مربوطه به انفال عمومی عودت داده شد.
ذکریایی خاطرنشان کرد؛ شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری، ساخت و ساز غیرمجاز با شماره های ۱۵۰۴ و ۱۳۹ امداد منابع طبیعی تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.