کد خبر : 14120
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
112 views

معاون استاندار مازندران خبر داد:

کاهش ۲.۸ درصدی آمار طلاق در مازندران

کاهش ۲.۸ درصدی آمار طلاق در مازندران
معاون استاندار مازندران با اشاره به کاهش ۲.۸ درصدی آمار طلاق در مازندران طی سال جاری، گفت: سیاست جوانی جمعیت با تلاش دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در مازندران پیگیری می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ روح الله سلگی صبح امروز در جلسه بررسی آسیب‌های اجتماعی مازندران، گفت: طی سال‌های گذشته آمار طلاق در مازندران افزایشی شده بود و نگرانی‌های فزاینده‌ای را در پی داشت.

وی با اشاره به کاهش ۲.۸ درصدی آمار طلاق در مازندران طی سال جاری، افزود: برنامه‌ریزی و هماهنگی دستگاه‌های مسوول با راهبری استانداری مازندران زمینه‌ساز کاهش معضل طلاق در استان شد.

معاون استاندار مازندران، تحکیم نهاد خانواده را سیاست محوری دولت سیزدهم دانست و خاطرنشان کرد: سیاست جوانی جمعیت با تلاش دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در مازندران پیگیری می‌شود.

سلگی با تاکید بر ضرورت رفع چالش‌های فرهنگی، هم‌افزایی دستگاه‌های مسؤول در این حوزه، اظهار کرد: پیوستگی طرح‌های فرهنگی با مشارکت موثر مردم راهکار بهینه در کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

وی همچنین از موفقیت دیگر مدیریت ارشد اجرایی مازندران در کاهش آمار خودکشی در این استان خبر داد و افزود: با انجام فعالیت‌های همگرایانه فرهنگی آمار خودکشی در مازندران امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد کاهش یافت.

معاون استاندار مازندران عنوان کرد: تمرکز دستگاه‌ها بر کارهای فاخر فرهنگی بسترساز تحول و نشاط اجتماعی است.

سلگی لزوم توجه به تقویت سیاست‌های فرهنگی با هدف مقابله با تلاش های ضد دینی دشمنان را خاطرنشان کرد و افزود: فرهنگ زیربنای توسعه و اساس کار انقلاب اسلامی است.

وی متذکر شد: سرمایه‌گذاری‌های دولت سیزدهم در تقویت زیرساخت‌های فرهنگی کشور افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.