کد خبر : 14154
تاریخ انتشار : جمعه ۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
36 views

در پنجمین یادواره شهدای روستای کاورد عنوان شد:

فرهنگ دفاع‌مقدس به عاشورا گره خورده است

فرهنگ دفاع‌مقدس به عاشورا گره خورده است

به گزارش تیترشمال؛ حجت‌الاسلام سیدمحمد میرعلی اکبری استاد حوزه و دانشگاه گفت: فرهنگ دفاع‌مقدس به عاشورا گره خورده است. وی در پنجمین یادواره ۹ شهید روستای “کاورد” که در روز تاسوعای حسینی با حضور پُرشور اقشار مختلف مردم برگزار شد، با اشاره به اینکه این عزاداری‌ها را مدیون خون شهدا هستیم، اظهار کرد: تلاش‌های زیادی



به گزارش تیترشمال؛ حجت‌الاسلام سیدمحمد میرعلی اکبری استاد حوزه و دانشگاه گفت: فرهنگ دفاع‌مقدس به عاشورا گره خورده است.

وی در پنجمین یادواره ۹ شهید روستای “کاورد” که در روز تاسوعای حسینی با حضور پُرشور اقشار مختلف مردم برگزار شد، با اشاره به اینکه این عزاداری‌ها را مدیون خون شهدا هستیم، اظهار کرد: تلاش‌های زیادی برای کم رنگ کردن جلوه‌های دفاع مقدس در داخل و خارج انجام شده اما به واسطه اتصال فرهنگ دفاع مقدس به عاشورا نه تنها کم رنگ نشده بلکه به خوبی در حال تبیین است.

حجت‌الاسلام میرعلی اکبری با اشاره به اینکه جنگ با دشمن در میدان دیگری در حال انجام است، افزود: در حال حاضر جنگ در بخش فرهنگی بوده و امروز میدان مبارزه در زمین جهاد تبین شکل گرفته است.

وی ادامه داد: دشمن برای کم رنگ کردن یاد و نام شهدا برنامه‌ریزی جدی کرده است و تلاش دارد از همه ظرفیت‌ها در این بخش استفاده ببرد.

حجت‌الاسلام میرعلی اکبری با ذکر این نکته که دشمن روی جنگ عقاید حساب جدی باز کرده است، خاطر نشان کرد: به واسطه فرهنگ ائمه اطهار انسان از گمراهی‌ها نجات پیدا می‌کند.

راوی دفاع مقدس با اشاره به اینکه دشمنان از بیداری اسلامی هراس دارند، یادآور شد: غرب با اسلام ناب محمدی که ظلم، ستم و تعدی را نمی‌پذیرد، مشکل دارد.

حجت‌الاسلام میرعلی اکبری با اشاره به چالش‌هایی که برای زن در غرب به وجود آمده است، گفت: زن در غرب به عنوان کالا مورد استفاده قرار می‌گیرد و برنامه دارند که این مدل را در کشور ما پیاده سازی کنند.

این مسئول تصریح کرد: ما شهید دادیم که زن در کشور اسلامی عزت و احترام داشته باشد و بنا داریم به واسطه فرهنگ شهادت، عزت را به زنان جهان به ویژه زنان غربی هدیه دهیم به همین دلیل غرب تلاش دارد با افراطی گری در رسانه، فرهنگ شهادت را کم‌رنگ جلوه دهد.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: کشور در حال حاضر نیاز به نیروی جهادی انقلابی دارد که در همه امور خط ولایت را مدنظر قرار دهند.

حجت ‌الاسلام میرعلی اکبری در پایان، گفت: شهدا جان دادند که اسلام پابرجا بماند و ما امروز وظیفه داریم که از همه ظرفیت‌ها برای حفظ و حراست از پرچم اسلام دفاع کنیم.

گفتنی است: روستای “کاورد” و “کولیم” ۹ شهید بنام‌های سیدمحمدرضا قریشی، سیدعمادالدین تاج‌الدین، سیدرشید صادقی، سیدعلی‌اصغر تاج‌الدین، عبدالوهاب احمدی، سیدابوطالب صادقی، عیدعلی احمدی، مهرعلی غفاری و رسول بابایی تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.