کد خبر : 14293
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
114 views

فرمانده انتظامی استان مازندران خبر داد:

کلاهبرداری هزار میلیاردی مبایعه‌نامه جعلی در عباس‌آباد

کلاهبرداری هزار میلیاردی مبایعه‌نامه جعلی در عباس‌آباد
فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف جعل و کلاهبرداری هزار میلیاردی خرید وفروش زمین با تهیه مبایعه نامه جعلی با دستگیری 2 متهم در شهرستان عباس‌آباد خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ سردار حسن مفخمی فرمانده انتظامی مازندران، از کشف جعل و کلاهبرداری هزار میلیاردی خرید وفروش زمین با تهیه مبایعه‌نامه جعلی با دستگیری ۲ متهم در شهرستان عباس‌آباد خبر داد.

وی افزود: در پی مراجعه و طرح شکایت فردی مبنی بر کلاهبرداری با فروش مال غیر در شهرستان عباس‌آباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان عباس آباد با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از مالباخته دریافتند، متهمان پس از جلب اعتماد شاکی با وعده اخذ مجوز تغییرکاربری زمینی به مساحت ۲هزار و ۵۰۰ مترمربع اقدام به دریافت اسناد زمین کردند.

مفخمی تصریح کرد: متهمان با سوء استفاده از مهرهای غیرمجاز بنگاهی پس از پلاک‌بندی و تهیه مبایعه نامه جعلی، اقدام به فروش زمین کردند که ارزش آن طبق نظر کارشناسان بالغ بر یک‌هزار میلیارد ریال بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با شناسایی متهمان، ماموران پلیس آگاهی در اقدام غافل‌گیرانه این افراد را دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

انتهای

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.