کد خبر : 14486
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱
178 views

معاونت عمرانی استانداری مازندران:

سایت زباله تنکابن باید تا پایان امسال ساماندهی شود

سایت زباله تنکابن باید تا پایان امسال ساماندهی شود
سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران، گفت: سایت زباله تنکابن توسط شهرداری باید تا پایان سال ساماندهی و معضل شیرابه نیز رفع ‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ احمد توکلی سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران در بازدید از سایت زباله و بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی (ره) تنکابن به همراه مدیرکل بازرسی مازندران جهت بررسی آخرین وضعیت این دو طرح شهرستان، اظهار کرد: ورود سازمان بازرسی به طرح‌های عمرانی در حال اجرا، کمک به بعد نظارتی خواهد بود.

وی با بیان اینکه ساماندهی سایت زباله تنکابن یکی از طرح‌های مهم حوزه عمرانی غرب استان است که به اتفاق مدیرکل بازرسی مورد بازدید قرار گرفت، افزود: درباره پسماند و شیرابه محل دفن زباله تصمیم‌گیری شده است و بهسازی فضای موجود و ساماندهی لندفیلد قدیمی در دستور کار شهرداری تنکابن قرار دارد.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه در این بازدید، شهردار و فرماندار مشکلات را مطرح کردند و در همان محل تصمیم‌گیری شده است، یادآورشد: بر اساس برنامه ریزی، سایت زباله تنکابن توسط شهرداری باید تا پایان سال ساماندهی و معضل شیرابه نیز رفع ‌شود.

توکلی از رایزنی با وزارت کشور و سازمان شهرداریها و دهیاریها برای همکاری در این طرح خبر داد و تصریح کرد: در مازندران روزانه حدود ۲ هزار و ۵۰۰ تن زباله تولید می‌شود که برای رفع معضل زباله استان، ۴ کارخانه کمپوست، ۲ زباله سوز و ۳ سایت بیوگاز در پهنه‌های استان طراحی شده است.

وی همچنین در بازدید از بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی(ره) تنکابن نیز خاطرنشان کرد: زیر ساخت بیمارستان در حال اجرا است و اصلی ترین مشکل آن، راه دسترسی است که در حال انجام می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.