کد خبر : 14483
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹
170 views

سخنگوی کل سپاه در ساری:

هدف دشمن ایجاد ناامیدی است/جریان‌سازی؛ رسالت مهم خبرنگاران

هدف دشمن ایجاد ناامیدی است/جریان‌سازی؛ رسالت مهم خبرنگاران
سخنگوی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هدف دشمن ایجاد ناامیدی است و باید با انتشار اخبار امیدبخش امید را به جامعه تزریق کنیم؛ گفت: اگر خبرنگاران راهبرد نداشته باشند در راهبرد دشمن قرار می‌گیرند.


به گزارش تیتر شمال؛  سردار رمضان شریف در مراسم روز خبرنگار مازندران اظهار کرد: ملت ایران به رهبری امام توانست استقلال را به دست بیاورد و ۴۵ سال این استقلال و آزادی را پاس بدارد و پایه‌های نظام و کشور را قدرتمند کند.

وی با اشاره به اینکه هیچ توجهی به هیاهوهای دشمن نداریم تصریح کرد: ایجاد یاس راهبرد دشمن است و رسانه‌ها باید هوشمندانه وارد میدان شوند.

معاون روابط عمومی سپاه افزود: امروز خبر بد به معیاری برای برخی از رسانه‌ها تبدیل شده است.

شریف تصریح کرد: هدف دشمن ایجاد ناامیدی است که نباید به آنان در این زمینه کمک کرد و با انتشار اخبار امیدبخش امید را به جامعه تزریق کنیم.

وی بیان کرد: دشمنان در طراحی‌های جدید خود به دنبال ناامید کردن ملت از انقلاب اسلامی هستند.

این مسئول بیان اینکه رسالت خبرنگاران بسیار سنگین است، اظهار کرد: متأسفانه در حال حاضر هرچه خبر منفی‌تر باشد، بُرد بیشتری دارد و این امر از آسیب‌های جدی حوزه خبری است.

شریف در ادامه با تأکید بر اینکه خبرنگاران وظیفه دارند راهبرد داشته باشند و جریان‌سازی کنند، گفت: اگر خبرنگاران راهبرد نداشته باشند در راهبرد دشمن قرار می‌گیرند. لازم است خبرنگاران آموزش ببینند، کار حرفه‌ی انجام دهند و تاریخ تحولات ۴٠ سال اخیر را مرور کنند.

سخنگوی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: مردم ایران هوشمند و فهیم هستند، در اغتشاشات سال گذشته مردم کشور زمانی که متوجه شدند سردمداران اغتشاشات چه کسانی هستند و این افراد می‌خواهند مردم را نجات دهند، هوشمندانه عمل کردند زیرا مردم، خائنان را از خادمان تشخیص می‌دهند.

شریف با بیان اینکه شرایط امروز ما با مقطع قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست، تأکید کرد: در گام دوم انقلاب، به فضل الهی جهش‌ها و گام‌های بلندی در بسیاری از حوزه‌ها خواهیم داشت. دشمن تلاش دارد تا نیروی جوان را ناامید کند و در چنین فضایی رسالت خبرنگاران این است که امیدآفرینی کنند و این راهبرد را فراموش نکنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.