کد خبر : 14789
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
99 views

در راستای پیگیری مصوبات سفر استاندار به بخش چهاردانگه شهرستان ساری؛

پل اروست عاقبت به خیر شد

پل اروست عاقبت به خیر شد
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از بهره‌برداری عملیات احداث پل روستای اروست پس از وقفه طولانی درآینده ای نزدیک خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ حسن جهانیان تشریح کرد: با تلاش های شبانه روزی و مدیریت جهادی این مجموعه، عملیات احداث پل اروست که سالیان سال راکد بود در حال انجام و بزودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران ضمن بازدید از روند ساخت پل نیمه کاره دسترسی روستای اروست بخش چهاردانگه شهرستان ساری گفت: عزم راسخ راهداران مازندران برای بهره برداری از این پل ستودنی است.

جهانیان ادامه داد: پل نیمه کاره دسترسی روستای تاریخی اروست مالخواست بخش چهاردانگه ساری که از آن به عنوان قدمگاه مقام معظم رهبری یاد می شود، در بازدید سال گذشته استاندار در سالروز سفر تاریخی و از قبل اعلام نشده مقام معظم رهبری به روستای مذکور(۲۴ مهرماه) مورد تاکید قرار گرفته و پروژه از مجموعه اداره کل راه و شهرسازی منفک وجهت اتمام نهایی به این اداره کل واگذار گردید .

وی با اشاره به اینکه ساخت عرشه پل نیمه کاره روستای مذکور از جمله مصوبات سفر استاندار به این بخش است، افزود: اکنون این سازه در دست احداث و نصب است و با تکمیل نهایی، افتتاح و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت

وی در این بازدید با اشاره به اینکه توسعه و رفع محرومیت از چهره روستاها از اولویت های دولت مردمی است، گفت: روستاییان بیش از دیگران به خدمت رسانی و دریافت امکانات و خدمات برای تأمین نیازهای اساسی خود و رهایی از محرومیت نیاز دارند، به همین دلیل محور برنامه‌های خدمت‌رسانی، توسعه و مقابله با محرومیت باید متوجه نواحی روستایی همچون منطقه پشت‌کوه چهاردانگه(دهستان ولایت) باشد.

جهانیان افزود: فعال کردن اقتصاد روستا یکی از اولویت های اساسی دولت سیزدهم است و باید با برنامه ریزی اصولی روند مهاجرت معکوس جوانان روستا فراهم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.