کد خبر : 14518
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹
116 views

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان مازندران خبر داد:

برگزاری ۱۰۰۰ فعالیت قشر بسیج کارمندان طی هفته دولت در مازندران

برگزاری ۱۰۰۰ فعالیت قشر بسیج کارمندان طی هفته دولت در مازندران
مسئول سازمان بسیج ادارات مازندران از برگزاری ۱۵ عنوان برنامه با هزار فعالیت در ادارات کل و شهرستان‌ها به‌مناسبت هفته دولت و قشر بسیج کارمندان خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ سرهنگ مجیدرضا شعبانی به مناسبت هفته دولت و قشر بسیج کارمندان در جمع خبرنگاران با قدردانی از تلاش اصحاب رسانه اظهار کرد: یکی از اقدامات مدیران احیای روش‌های خلاقانه و مبتکرانه در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه جنگ ترکیبی دشمن چندبرابر شد و باید برای مقابله با تهدید برنامه داشتیم، تصریح کرد: اتحاد بین دستگاه‌ها باید بیشتر شود.

مسئول سازمان بسیح ادارات و کارمندان مازندران با اعلام اینکه در جنگ اقتصادی برنامه‌ها باید مبتنی بر میدان نبرد باشد، افزود: میز اداری کارمند پیشانی جهاد خدمت‌رسانی به مردم است.

شعبانی خواستار تبیین دستاورد و نعمت‌های انقلاب توسط خبرنگاران و اصحاب رسانه شد و تصریح کرد: مومن، ولایت‌مدار بودن، پای کار و حاضر در تمام صحنه‌های انقلاب و نظام را از ویژگی‌های خبرنگاران است چرا که کار زینبی می‌کنند.

وی جامعه هدف مجموعه بسیج ادارات را شاغلین و کارمندان، خانواده کارمندان، پیشکسوتان و مردم و برشمرد و افزود:  هرچی تهدیدات بیشتر شد اتحاد و همبستگی بین مردم باید بیشتر شود.

این مسئول از برگزاری ۱۵ عنوان برنامه با هزار فعالیت در ادارات کل و شهرستان‌ها با محوریت اربعین و هفته دولت به مناسبت هفته دولت و قشر بسیج کارمندان خبر داد و گفت: انسجام و همدلی و امید و نشاط در بین کارمندان از اهداف این برنامه‌ها است.

مسئول سازمان بسیح ادارات و کارمندان مازندران برگزاری یادواره شهدای کارمند به صورت استانی و شهرستانی، برپایی ۱۰ نمایشگاه دستاوردهای دستگاه‌ها، برگزاری ۳۰۰ میز خدمت جهادی در نمازهای جمعه و شهرستان‌ها، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران و عطرافشانی، برگزاری ۱۸۰ نشست روشنگری و تبیینی، برگزاری مسابقات ورزشی، اعزام ۲۰ گروه جهادی متشکل از کارمندان، برگزاری ۳۲ کارگاه خودحفاظتی، برگزاری ۸۰ کارگاه تبیین عفاف و حجاب، تجلیل از کارمندان و مدیران نمونه، افتتاح سه پایگاه بسیج ادارات، برگزاری مسابقات کتابخوانی و دیدار با ائمه جمعه از برنامه‌های هفته دولت و قشر بسیج کارمندان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.