کد خبر : 14601
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۴۱
130 views

شهردار بابلسر:

کشتی تفریحی پانیک بالاخره تخریب شد

کشتی تفریحی پانیک بالاخره تخریب شد
کشتی تفریحی پانیک که چندین سال در بستر رودخانه بابلرود جا خوش کرده بود بالاخره تخریب شد.


به گزارش تیتر شمال؛  سازه بتنی کشتی پانیک که در قالب یک رستوران فعالیت می‌کرد از سال ۱۳۸۱ در بستر رودخانه بابلرود در بابلسر ساخته شده بود و قرارداد بهره برداری آن نیز تا سال ۱۴۱۴ ادامه داشت.

برخی افراد و کارشناسان محیط زیست معتقد بودند اجازه برای ساخت سازه‌هایی مانند کشتی پانیک و اسکله‌های تفریحی در بستر رودخانه بابلرود در حالی که این رودخانه از مشکلاتی مانند ورود فاضلاب و انباشت میلیون‌ها تن گل و لای رنج می‌برد سبب تشدید مشکلات زیست محیطی می‌شود.

آن‌ها معتقد بودند وجود این سازه‌ها در بستر رودخانه همانند یک سد عمل می‌کند و از سرعت حرکت آب در رودخانه می‌کاهد به همین دلیل سبب ایجاد رسوبات و مشکلات زیست‌محیطی می‌شود.

این کشمکش‌ها هر از چند گاهی ادامه داشت تا اینکه سازه کشتی پانیک در رودخانه بابلرود با همکاری مستاجر و توافق انجام شده برچیده شد.

مجید صیادیان شهردار بابلسر گفت: با وجود آنکه هنوز از زمان قرارداد مستاجر کشتی تفریحی پانیک باقی مانده است اما با پیگیری‌های شورا و شهرداری و توافق انجام شده، بهره‌بردار موافقت کرد که این سازه برچیده شود.

او با بیان اینکه این سازه بتنی با ۱۸۰۰ متر مربع مساحت در بستر رودخانه قرار داشت، افزود: جمع آوری آن نیز از خواسته‌های مردم شهر بابلسر بود و مالک کشتی بدون دریافت هزینه‌ای کشتی را از بستر رودخانه جمع آوری کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.