کد خبر : 14685
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
113 views

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران اعلام کرد:

پرداخت هزار و ۲۰۴ میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران مازندرانی

پرداخت هزار و ۲۰۴ میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران مازندرانی
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران با بیان اینکه هزار و ۲۰۴ میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران پرداخت شد، گفت: بقیه مطالبات در ادامه پرداخت می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ عباسعلی وفایی‌نژاد در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: عملیات خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان مازندران با افزایش ۷۴ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۰ و خرید ۱۱۸ هزار تن گندم به پایان رسید.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران افزود: در راستای سیاست‌های حمایتی دولت از کشاورزان، عملیات خرید تضمینی گندم که از دهم خرداد در استان مازندران آغاز شد، از ۵۸ هزار هکتار سطح زیر کشت این محصول در استان ۱۱۸ هزار تن گندم از کشاورزان مازندران خریداری شده است.

وی با بیان اینکه سیلوی مرکزی نکا همچنان آماده تحویل گرفتن گندم از کشاورزان است، ادامه داد: در صورتی که کشاورزی هنوز گندم آماده برای تحویل دارد، سیلوی ۱۰۳ هزارتنی شهید میرزاپور نکا آمادگی لازم برای دریافت گندم از کشاورزان استان را دارد.

این مسئول تصریح کرد: در سال جاری همزمان با افزایش خرید گندم نسبت به سال‌های گذشته ، بیش از ۱۶۰ هزارتن گندم نیز از سایر استان ها وارد سیلوهای استان مازندران شد.

وی با توجه به خرید تضمینی ۱۱۸ هزارتن گندم در استان و ورود گندم از سایر استان‌ها، اعلام کرد: موجودی ذخیره گندم در سیلوی مرکزی نکا و سیلوهای بخش خصوصی در استان مازندران به رقمی بیش از ۱۹۰ هزارتن رسیده که این مقدار موجودی ذخیره استراتژیک گندم در استان بی‌سابقه است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با بیان اینکه تاکنون هزار و ۲۰۴ میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران استان پرداخت شده، اظهار کرد: مابقی مطالبات کشاورزان استان و مابه‌التفاوت قیمت سال جدید نیز طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته از طریق دستگاه‌های اجرایی مسئول و سازمان برنامه و بودجه کشور در ادامه پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.