کد خبر : 14698
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
142 views

فیلم| بازگشت ۱۴۰ واحد راکد صنعتی مازندران به مدار تولید

فیلم| بازگشت ۱۴۰ واحد راکد صنعتی مازندران به مدار تولید
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های مازندران گفت: حدود ۱۹۲ واحد از این مجموعه‌ها در اختیار سیستم بانکی بوده که ۱۴۰ واحد از این تعداد در قالب مذاکره، مزایده و سایر به افراد داوطلب واگذار کنیم که بخش بالایی از این واحدها به چرخه تولید برگشتند.


به گزارش تیتر شمال؛ هرمز پژولیده مدیر شعب بانک ملی و دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سیستم بانکی در بحث رشد، تولید و اقتصاد از اهمیت بسزایی برخوردار است که در این زمینه سیستم بانکی تمام تلاشش را در دستور کار قرار دارد تا وظیفه خود را به نحو مطلوب ایفا کند.

وی افزود: طی دو سال گذشته بالغ بر یک میلیون و ۷۵۰هزار میلیارد ریال ۱۳ بانک‌های  شبکه بانکی استان توانستند در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت و معدن، بازرگانی و صادرات و سایر بخش‌های اقتصادی تسهیلات پرداخت کند.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های مازندران بیان کرد: استان مازندران در بخش کشاورزی از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و ۲۰ درصد تسهیلات به بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی تخصیص یافت.

پژولیده تصریح کرد: باتوجه به نقش بخش صنعت در بخش اشتغال در استان بالغ بر ۲۵درصد در این بخش بوده است.

وی ادامه داد: باتوجه به تاکیدات درخصوص جوانی جمعیت استان مازندران عملکرد بسیار خوبی داشته و بالغ بر ۷۷هزار فقره تسهیلات پرداختی داشتیم که ۷۷ هزار میلیارد ریال در بحث ازدواج و ۱۳هزار فقره در بحث فرزندآوری داشتیم.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های مازندران بیان کرد: در بحث کمک به تولید و اشتغال با تمام توان در خدمت مردم است.

پژولیده به فعال‌سازی واحدهای راکد که در شهرک‌های صنعتی واقع شدند، اشاره کرد و گفت: حدود ۱۹۲ واحد از این مجموعه‌ها در اختیار سیستم بانکی بوده که ۱۴۰ واحد از این تعداد در قالب مذاکره، مزایده و سایر به افراد داوطلب واگذار کنیم که بخش بالایی از این واحدها به چرخه تولید برگشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.