کد خبر : 14730
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲
168 views

دبیر بخش رسانه ششمین همایش ملی اشکواره حسینی خبر داد:

تمدید مهلت ارسال آثار بخش رسانه اشکواره حسینی تا ۱۰ شهریور

تمدید مهلت ارسال آثار بخش رسانه اشکواره حسینی تا ۱۰ شهریور
دبیر بخش رسانه ششمین همایش ملی فرهنگی هنری اشکواره حسینی گفت: پس از استقبال اصحاب رسانه در روزهای پایانی ارسال آثار به این رویداد مهم، مهلت ارسال آثار به بخش رسانه اشکواره حسینی تا 10 شهریور امسال تمدید شد.


به گزارش تیتر شمال؛  قربانعلی مسافر  در آئین رونمایی پوستر ششمین اشکواره حسینی و نشست خبری با اصحاب رسانه و خبر، اظهار کرد: با توجه به استقبال فراوان خبرنگاران و هنرمندان در استان مازندران و سایر استان های کشور، مهلت ارسال آثار به این رویداد مهم تا ۱۰ شهریور امسال تمدید شد.

وی افزود: ششمین همایش ملی اشکواره حسینی پس از ارسال فراخوان استانی، منطقه‌ای و فرااستانی امسال برای نخستین بار با گستره ملی برگزار می‌شود و تاکنون از استان‌های مختلف کشور اثرهای ارزشمند و فاخر به دبیرخانه اشکواره ارسال شد.

دبیر بخش رسانه ششمین همایش ملی فرهنگی هنری اشکواره حسینی با دعوت از خبرنگاران برای ارسال آثار تا ۱۰ شهریور امسال، تصریح کرد: اشکواره حسینی در بخش رسانه با هدف شناسایی و ارزیابی تولیدات کیفی رسانه‌ای در حوزه عاشورا، معرفی دیدگاه‌های نو در حوزه محرم، ترویج فرهنگ عاشورایی، از خودگذشتگی و ایثار در دوران دفاع مقدس پا به میدان گذاشته و ترویج فرهنگ حسینی در جامعه، معرفی آداب و آیین مردمی در دهه محرم، ترویج ایثار و رشادت‌ها در دوران دفاع مقدس و افتخارآفرینی شهدای مدافع حرم اهل بیت فعالیت خود را آغاز کرده است.

مسافر خاطرنشان کرد: بخش رسانه اشکواره حسینی در سه بخش گزارش، مصاحبه و بخش سرمقاله و یادداشت برگزار خواهد شد و آثار ارسالی و تولیدی باید در یکی از رسانه‌های مکتوب و مجازی دارای مجوز منتشر شده باشند.

وی با اعلام اینکه هر شرکت کننده در بخش رسانه می‌تواند در هر گرایش چهار اثر به جشنواره ارسال کند، یادآور شد: آثار باید دارای نام و نام خانوادگی صاحب اثر بوده و مالک اثر از سوی مدیر مسؤول تأیید شده باشد همچنین آثار باید در بازه زمانی یکم فروردین سال ۱۴۰۱ تا ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ منتشر شده باشد.

دبیر بخش رسانه ششمین همایش ملی فرهنگی هنری اشکواره حسینی گفت: صاحبان آثار تا ۱۰ شهریور سال جاری فرصت دارند تا آثار خود را از طریق پیام رسان ایتا به شماره تماس ۰۹۱۱۳۰۰۹۵۹۸ ارسال کنند.

شیرازی دبیر بخش عکس ششمین اشکواره حسینی در این نشست، اظهار کرد: تاکنون بیش از یک هزار اثر عکس از ۱۷۰ شرکت کننده به دبیرخانه اشکواره ارسال شد.

وی گفت: امسال بیشتر به تولیدات فاخر با رویکرد نوین در حوزه نهضت عاشورا، شهید، شهادت و فرهنگ حسینی توجه می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.