کد خبر : 14810
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
139 views

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در مازندران:

پرداخت ۲۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

پرداخت ۲۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در مازندران، گفت:‌ یک‌هزار و ۷۰۰ مورد به مبلغ حدود ۲هزارو ۵۰۰  میلیارد ریال تسهیلات ازداوج و ۸۰۰ مورد تسهیلات فززند آوری به مبلغ حدود ۲۸۰ میلیارد ریال پرداخت شد.


به گزارش تیتر شمال؛ وحید مرادنژاد مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در مازندران امروز یکشنبه به مناسبت هفته دولت و بانکداری اسلامی در جمع خبرنگاران در ساری با بیان این که تسهیلات این بانک به صورت قرض الحسنه و با کارمزد صفر تا چهار درصد است، اظهار کرد:‌ یک‌هزار و ۷۰۰ مورد به مبلغ حدود ۲هزارو ۵۰۰  میلیارد ریال تسهیلات ازداوج و ۸۰۰ مورد تسهیلات فززند آوری به مبلغ حدود ۲۸۰ میلیارد ریال پرداخت شد.

وی با اظهار این که این بانک در حمایت از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) طی سال گذشته ۶۰۰ مورد به ملبغ ۴۷۰ میلیارد ریال و ۲۶۰ مورد به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال هم به افراد معرفی شده از سوی نهاد حمایتی بهزیستی استان پرداخت کرده است، افزود:‌ ۱۵۱ مورد تسهیلات قرض الحسنه ای نیز به مبلغ حدو ۹۰ میلیارد ریال به افرادی که از سوی بنیادبرکت استان معرفی شدند، پرداخت شد.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در مازندران با ذکر این نکته که طعم شیرین و لذت بخش تسهیلات قرض الحسنه را همه مردم باید در زندگی خود بچشند، خاطرنشان کرد: کارت قرض الحسنه به عنوان کارت زندگی باید در بین همه مردم ایران گسترش بیابد.

مرادنژاد، پرداخت تسهیلات بدون منت را به عنوان رویکرد جدی بانک قرض الحسنه مهر ایران همسو با دولت مردمی سیزدهم برشمرد و تاکید کرد: یکی از طرح های مهم این بانک پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ای بدون ضامن به کسانی که اعتبار آنان در فهرست گروه الف و ب بانک مرکزی باشد، است.

وی با اظهار این که پشتیبانی در تجاری سازی تولیدات شرکت های دانش بنیان به عنوان یکی از طرح های حمایتی دولت سیزدهم نیز در این بانک عملیاتی شده است، توضیح داد: این بانک همه تولیدات شرکت های دانش بنیان را که از سوی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری معرفی شوند با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ای حمایت ویژه می کند.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در مازندران به وجود ۲۶ شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان مازندران اشاره کرد و گفت: همه خدمات الکترونیکی مورد تایید بانک مرکزی در این بانک به مشتریان ارایه می شود.

مرادنژاد، طرح نذر علم، طرح حمایت از بیماران خاص و تسهیلات کالا کارت برای کشاورزان با هدف تامین نهاده های کشاورزی و افزایش محصولات کشاورزی را از دیگر تسهیلات این بانک معرفی کرد.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در مازندران “نرخ نکول” این بانک در کشور را نیم درصد و استان را سه دهم درصد عنوان کرد و گفت: این آمار یعنی این که مردم به تمام معنا به قرض الحسنه اعتقاد راسخ داشته و به آن متعهد هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.